Izba Gospodarki Elektronicznej poszukuje prezesa zarządu. Kandydat musi być „naturalnym liderem. Samodzielny i kreatywny, zdolny do podejmowania decyzji w zmiennym otoczeniu, dobry negocjator i dyplomata”.
Osiągnęliśmy spore sukcesy, zarówno w zakresie działalności krajowej jak i na poziomie europejskim. Szkoła e-Commerce Polska jest docenianym przez członków projektem edukacyjnym, dzięki e-Izbie najlepsze polskie uczelnie uruchomiły kierunki dedykowane e-Commerce. Głos e-Izby stanowi istotny wkład w merytoryczną dyskusję o rynku cyfrowym zarówno na forum Ecommerce Europe jak i w dialogu z Komisją Europejską – mówi Justyna Skorupska, Przewodnicząca Rady e-Izby.
Wszyscy jesteśmy przekonani, że wzmocnienie kadrowe e-Izby o silnego lidera, w pełni zaangażowanego w branżową współpracę przedsiębiorców, zapewni dalszy dynamiczny rozwój naszej organizacji oraz kontynuację realizacji misji wspierania cyfrowej transformacji polskiej gospodarki we wszystkich sektorach – mówi Grzegorz Wójcik – inicjator powstania e-Izby.
Kandydat lub kandydatka na stanowisko Prezesa Zarządu e-Izby musi mieć co najmniej 10 lat przebiegu kariery zawodowej, w tym minimum 3 lata doświadczenia w roli członka zarządu lub menedżera wyższego szczebla. Powinna doskonale znać rynek cyfrowy/e-commerce w Polsce i Europie. Celem nowego Prezesa Zarządu będzie kontynuowanie dalszego rozwoju e-Izby, z uwzględnieniem uzyskanego potencjału zarówno na poziomie krajowym jak i międzynarodowym poprzez reprezentowanie organizacji wobec rynku, mediów, Członków e-Izby oraz jej Partnerów.
Termin przyjmowania zgłoszeń upływa 15 czerwca br.
Szczegóły dotyczące oczekiwań od kandydatów dostępne są pod adresem:
http://ecommercepoland.org.pl/
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.