Jacek Murawski wesprze MCI swoim bogatym doświadczeniem menadżerskim oraz wiedzą na temat nowych technologii i rynku telekomunikacyjnego. Będzie odpowiedzialny za nowe inwestycje i rozwój nowych funduszy w portfelu MCI.
Jacek Murawski, przed objęciem pozycji Investment Partner w Grupie MCI był prezesem zarządu czołowego polskiego portalu internetowego – Wirtualnej Polski S.A., a wcześniej członkiem zarządu i CFO PTK Centertel Sp. z o.o., gdzie odpowiadał również za finanse i strategię największego polskiego operatora komórkowego (Orange/PTK Centertel). Pełnił także funkcje: dyrektora finansowego Tchibo Sp. z o.o., głównego księgowego w Polkomtel SA, członka zarządu i kontrolera finansowego Polskich Książek Telefonicznych oraz dyrektora finansowego w Bantex SA.
W MCI Jacek Murawski będzie odpowiedzialny za nowe inwestycje (pozyskiwanie firm z sektorów Internetu, telekomunikacji, mediów i nowych technologii) i rozwój nowych funduszy w portfelu MCI. Dzięki jego wiedzy oraz doświadczeniu, spółki portfelowe będą w stanie przyjął najwyższe standardy wspierające budowę ich wartości.
Jacek Murawski jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Finanse i Rachunkowość) oraz WSB/HEC (EMBA). Posiada prawie dwudziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu spółkami w różnych sektorach i etapach rozwoju.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.