W czerwcu 2009, po czterech latach funkcjonowania w strukturach Euro RSCG Poland, marka Digital One odłączyła się od Grupy. Pierwotna formuła współpracy wyczerpała się. Ze względu na różnice w planach na przyszłość, wspólnicy zdecydowali o rozstaniu się oraz o prowadzeniu biznesu niezależnie od siebie.
Olgierd Cygan podjął decyzję o koncentracji na strategicznym doradztwie w zakresie prowadzenia marek w Internecie oraz wsparciu procesów sprzedażowych. Najważniejsze osoby z oryginalnego zespołu zdecydowały o kontynuacji pracy pod marką Digital One. Głównym udziałowcem firmy jest Olgierd Cygan, współwłaścicielem – Michał Owczarek, Creative&Strategy Director pracujący w Digital One od samego początku jej istnienia. W wyniku zawartego porozumienia, część produkcyjna agencji została po stronie Grupy Euro RSCG.
– W tej chwili oferujemy markom znalezienie maksymalnej ilości punktów styku z konsumentami, szerszy wachlarz rozwiązań, a przede wszystkim brak zależności od własnej produkcji. Jest to o tyle ważne, że rynek wymaga od agencji elastyczności i optymalizacji kosztów. Digital One, którym kieruję, koncentruje się na budowaniu strategii obecności marek w Internecie, z konkretnym przełożeniem na wzrost sprzedaży. Oczywiście składa się na to wiele czynników, jak chociażby systematyczne pogłębianie relacji między marką a konsumentem , ale na koniec dnia, efekty chcemy widzieć właśnie we wzroście sprzedaży – mówi Olgierd Cygan.
Pierwsze działania dla nowych klientów, z którymi agencja obecnie prowadzi rozmowy, planowane są jesienią tego roku. Poza nowymi markami istnieje również grupa klientów, dla których firma pracowała do czerwca 2009 jako część sieci, a którzy zdecydowali się na przedłużenie współpracy (min. PepsiCola GB, Estee Lauder Poland, PTE PZU, Cephalon). Prace nad projektami dla nich trwają nieprzerwanie przez cały czas. Równocześnie planowane są kolejne realizacje.
– Naszym naturalnym środowiskiem jest Internet. Wykorzystując coraz większe możliwości, jakie daje to medium, jesteśmy w stanie tworzyć skuteczne i efektywne strategie, które są odpowiedzią na oczekiwania konsumentów. Orężem interaktywnego medium nie jest bowiem jedynie reklama. Poprzez rozwiązania komunikacyjne i prosprzedażowe realizujemy biznesowe cele. Nasze działania przekładają się na wybór marki, zwiększanie sprzedaży oraz podnoszeniu poziomu satysfakcji konsumentów. Uważamy, że takich rozwiązań coraz częściej oczekiwać będą marketerzy – wspierania działań z całego obszaru marketing-mix, prowadzących do osiągnięcia wymiernych efektów – mówi Michał Owczarek, Creative&Strategy Director w Digital One.
Finalnie, Digital One pomaga grupie Euro RSCG w realizacji zapoczątkowanych wcześniej projektów pro-sprzedażowych dla marki Orange.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.