Jak Digital One radzi sobie bez Euro RSCG?

Opublikowano: 14 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

W czerwcu 2009, po czterech latach funkcjonowania w strukturach Euro RSCG Poland, marka Digital One odłączyła się od Grupy. Pierwotna formuła współpracy wyczerpała się. Ze względu na różnice w planach na przyszłość, wspólnicy zdecydowali o rozstaniu się oraz o prowadzeniu biznesu niezależnie od siebie.

Olgierd Cygan podjął decyzję o koncentracji na strategicznym doradztwie w zakresie prowadzenia marek w Internecie oraz wsparciu procesów sprzedażowych. Najważniejsze osoby z oryginalnego zespołu zdecydowały o kontynuacji pracy pod marką Digital One. Głównym udziałowcem firmy jest Olgierd Cygan, współwłaścicielem – Michał Owczarek, Creative&Strategy Director pracujący w Digital One od samego początku jej istnienia. W wyniku zawartego porozumienia, część produkcyjna agencji została po stronie Grupy Euro RSCG.

– W tej chwili oferujemy markom znalezienie maksymalnej ilości punktów styku z konsumentami, szerszy wachlarz rozwiązań, a przede wszystkim brak zależności od własnej produkcji. Jest to o tyle ważne, że rynek wymaga od agencji elastyczności i optymalizacji kosztów. Digital One, którym kieruję, koncentruje się na budowaniu strategii obecności marek w Internecie, z konkretnym przełożeniem na wzrost sprzedaży. Oczywiście składa się na to wiele czynników, jak chociażby systematyczne pogłębianie relacji między marką a konsumentem , ale na koniec dnia, efekty chcemy widzieć właśnie we wzroście sprzedaży – mówi Olgierd Cygan.

Pierwsze działania dla nowych klientów, z którymi agencja obecnie prowadzi rozmowy, planowane są jesienią tego roku. Poza nowymi markami istnieje również grupa klientów, dla których firma pracowała do czerwca 2009 jako część sieci, a którzy zdecydowali się na przedłużenie współpracy (min. PepsiCola GB, Estee Lauder Poland, PTE PZU, Cephalon). Prace nad projektami dla nich trwają nieprzerwanie przez cały czas. Równocześnie planowane są kolejne realizacje.

– Naszym naturalnym środowiskiem jest Internet. Wykorzystując coraz większe możliwości, jakie daje to medium, jesteśmy w stanie tworzyć skuteczne i efektywne strategie, które są odpowiedzią na oczekiwania konsumentów. Orężem interaktywnego medium nie jest bowiem jedynie reklama. Poprzez rozwiązania komunikacyjne i prosprzedażowe realizujemy biznesowe cele. Nasze działania przekładają się na wybór marki, zwiększanie sprzedaży oraz podnoszeniu poziomu satysfakcji konsumentów. Uważamy, że takich rozwiązań coraz częściej oczekiwać będą marketerzy – wspierania działań z całego obszaru marketing-mix, prowadzących do osiągnięcia wymiernych efektów – mówi Michał Owczarek, Creative&Strategy Director w Digital One.

Finalnie, Digital One pomaga grupie Euro RSCG w realizacji zapoczątkowanych wcześniej projektów pro-sprzedażowych dla marki Orange.

Robert ZarychtaJak Digital One radzi sobie bez Euro RSCG?

Podziel się!

O autorze

robert