Jak wyglądał facebook w lipcu 2012?

Przedstawiamy raport o obecności marek na Facebooku. Zestawienie największym i najbardziej angażujących stron na Facebooku w Polsce w lipcu 2012 roku zostało przygotowane wspólnie przez faceADDICTED i Socialbakers. 

Agencja faceADDICTED wraz z Socialbakers przygotowała zestawienie największych i najbardziej angażujących stron na Facebooku w Polsce w lipcu tego roku.

Marki z branży telekomunikacyjnej wiodą prym pośród największych stron na Facebooku (4 marki w zestawieniu TOP10), tuż za nimi  uplasowała się moda (3 marki). W rankingu zaangażowania na pierwsze miejsce wysunęła się Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, na drugim miejscu Kobiety lubią, a na trzecim Grolsch Polska.

Facebook ma w Polsce już ponad 8,7 mln użytkowników. Ostatnie badania Instytutu Monitorowania Mediów pokazały, że serwis jest bardziej opiniotwórczy niż telewizja. Facebook był podawany jako źródło informacji częściej niż wiodące stacje telewizyjne (m.in. TVN24). Lepsze wyniki uzyskały jedynie 3 tytuły prasowe (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita i Dziennik Gazeta Prawna) i jedna rozgłośnia radiowa (RMF FM).

Raport w zwięzłej, graficznej formie prezentuje marki, które najlepiej radzą sobie na tej najpopularniejszej platformie społecznościowej oraz zebrały największe ilościowo grupy fanów i były najbardziej angażujące.

Jak wyglądał facebook w lipcu 2012? 1

 

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top