Kryteria, według których zostaną przyjęci kolejni właściciele PBI oraz przedstawione warunki finansowe, dotyczące objęcia udziałów w spółce okazały się atrakcyjne dla mniej niż połowy podmiotów zgłaszających swój akces.
Gotowość do dalszych rozmów potwierdziło 8 podmiotów, spośród tych, które odpowiedziały na propozycję właścicieli PBI, związaną rozszerzeniem grona udziałowców spółki. Obecnie trwają rozmowy finalizujące proces od strony formalnej.
Przypomnijmy, że w maju Polskie Badania Internetu informowały o zgłoszeniu się 20 podmiotów, zainteresowanych poszerzeniem grona wspólników. Ze względu na liczbę chętnych do objęcia udziałów, PBI uzgodniło też kryteria, według których mieli zostać przyjęci kolejni udziałowcy (kryteria: link).
Wydawnictwo Presspublica – jeden z obecnych właścicieli PBI – wycofało swoje udziały w spółce, jednocześnie deklarując pełne wsparcie i zaangażowanie w aktywności PBI. Decyzja taka została podjęta w pełnym porozumieniu z pozostałymi właścicielami spółki. Presspublica zapowiedziała, że nadal będzie aktywnie uczestniczyć w tworzeniu standardu badania polskiego internetu i zadeklarowała wsparcie dla działań PBI oraz chęć zasiadania w nowej, poszerzonej Radzie Badania.
W gestii udziałowców PBI leży między innymi: możliwość zgłaszania na bieżąco uwag metodologicznych na Prezydium Rady Badania, a w przypadku rekomendacji branży, dotyczącej organizacji przetargu – współtworzenie założeń do postępowań przetargowych.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.