Co ma wspólnego Britney Spears, U2 i Chemical Brothers? Ich teledyski stworzył jeden człowiek – Joseph Kahn. Reżyser najlepszych klipów światowych sław swą nową stronę powierzył agencji interaktywnej Janmedia.
Nad multimedialnym serwisem prezentującym portfolio reżysera pracował wrocławski oddział tej międzynarodowej firmy. Zaawansowane efekty graficzne uzyskane w technologii Flash połączono z obsługą wysokiej jakości video. Cały serwis bazuje na autorskiej platformie Rainforest, która umożliwia edycję serwisu z poziomu systemu CMS.
'Kreacja www.josephkahn.com. stanowi podejście minimalistyczne. Wartością podstawową serwisu jest niezwykły dorobek Josepha Kahna, a technologia środkiem, który pozwala w niepowtarzalny sposób go zaprezentować.
Stanęliśmy przed zadaniem stworzenia serwisu z jednej strony
niepowtarzalnego, z drugiej elastycznego w aktualizacji i intuicyjnego w obsłudze. Każda część serwisu jest modyfikowalna z poziomu systemu Rainforest CMS, natomiast wszystkie efekty Flash opisane za pomocą skryptów.
Reasumując, w ręce klienta oddaliśmy komplementarne rozwiązanie, które w kreacji stawiającej na minimalizm i operowanie symbolem oddaje dystans, jakim darzy siebie Joseph Kahn, natomiast w implementacji, nasze rozwiązanie tradycyjnie stawia na ergonomie, intuicyjność oraz elastyczność.’- mówi Paweł Cichoń, dyrektor kreatywny w Janmedia
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.