Janmedia zwiększy użyteczność stron PKT.pl

Agencja Janmedia przeprowadzi audyt użyteczności stron Polskich Książek Telefonicznych. Badanie ma posłużyć poznaniu jak użytkownicy serwisu www.pkt.pl korzystają z jego zasobów, jakie napotykają problemy i czego oczekują od serwisu.

„Chcemy zidentyfikować mocne i słabe strony serwisu i wykorzystać tę wiedzę podczas wprowadzania planowanych na ten rok zmian na stronach” – mówi Jacek Włodarczyk z pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.

Janmedia w badaniach wykorzysta trzy narzędzia: analizę ekspercką, testy z użytkownikami oraz testy eye tracking. Wynikiem pracy będzie raport zawierający opis problematycznych elementów serwisu wraz z sugestiami wprowadzenia poprawek. Janmedia zaproponuje też rozwiązania mające pozytywnie wpłynąć na ogólny odbiór serwisu przez użytkowników i jego efektywność.

Jest to już piąty duży audyt użyteczności prowadzony przez Janmedia w tym roku.
„Bardzo cieszy nas rosnące zainteresowanie tematyką użyteczności w Polsce. Gdy zaczynaliśmy mówić o usability dwa lata temu, skupialiśmy się przede wszystkim na edukacji naszych potencjalnych klientów. Dziś przeważająca większość projektów z zakresu usability oparta jest na partnerskiej współpracy Janmedia i Klienta. Tak jest też w przypadku Polskich Książek Telefonicznych. Jestem przekonany, że projekt jaki właśnie zaczynamy realizować dla pkt.pl przyczyni się do dalszego dynamicznego rozwoju tego serwisu.” – mówi Tomek Karwatka z Janmedia

www.janmedia.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top