Firma telekomunikacyjna ASTER w swojej kampanii reklamowej promującej jesienną ofertę postawiła na wykorzystanie rozrywki w marketingu. Stworzenie serwisu www.astermania.pl powierzyła Ostrydze.
Jesienna kampania ASTER promuje zintegrowany pakiet usług łączący telewizję, Internet i telefon w ramach jednego pakietu. Cała kampania promocyjna ma luźny, żartobliwy styl i zastosowana została zasada wzajemnej promocji mediów.
– Nasza grupa docelowa to ludzie, którzy chętnie korzystają z nowych mediów i znaczną część czasu poświęcają na rozrywkę. Znając ich upodobania, nie tylko stworzyliśmy dopasowaną do nich ofertę jesienną, ale postanowiliśmy także wypromować ją na sposób bliski zainteresowaniom naszych odbiorców – mówi Beata Mazurkiewicz, Kierownik Komunikacji Marketingowej ASTER.
Zastosowany w kampanii ASTER serwis www.astermania.pl jest spójny z całym przekazem promocyjnym i innymi nośnikami reklamy. Gra reklamowa nawiązuje tematycznie do oferty firmy ASTER. W serwisie można znaleźć także realne billboardy, które odbiorcy mogą także spotkać na ulicach Krakowa i Warszawy.
– Stworzyliśmy osobny serwis, a nie tylko grę publikowaną na łamach strony ASTER, ponieważ z doświadczenia wiemy, że internauci chętniej korzystają z takiej formy. Częściej ją polecają, ponieważ taki link jest po pierwsze łatwiejszy do zapamiętania niż długi skomplikowany ciąg znaków, a po drugie jest bardziej wiarygodny niż serwis korporacyjny – tłumaczy Jacek Jankowski, Brand Manager marki Ostryga.
Marka Ostryga wyodrębniona w ramach struktur agencji interaktywnej OS3 multimedia specjalizujące się w budowaniu wizerunku marek przez rozrywkę w Internecie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.