Firma telekomunikacyjna ASTER w swojej kampanii reklamowej promującej jesienną ofertę postawiła na wykorzystanie rozrywki w marketingu. Stworzenie serwisu www.astermania.pl powierzyła Ostrydze.
Jesienna kampania ASTER promuje zintegrowany pakiet usług łączący telewizję, Internet i telefon w ramach jednego pakietu. Cała kampania promocyjna ma luźny, żartobliwy styl i zastosowana została zasada wzajemnej promocji mediów.
– Nasza grupa docelowa to ludzie, którzy chętnie korzystają z nowych mediów i znaczną część czasu poświęcają na rozrywkę. Znając ich upodobania, nie tylko stworzyliśmy dopasowaną do nich ofertę jesienną, ale postanowiliśmy także wypromować ją na sposób bliski zainteresowaniom naszych odbiorców – mówi Beata Mazurkiewicz, Kierownik Komunikacji Marketingowej ASTER.
Zastosowany w kampanii ASTER serwis www.astermania.pl jest spójny z całym przekazem promocyjnym i innymi nośnikami reklamy. Gra reklamowa nawiązuje tematycznie do oferty firmy ASTER. W serwisie można znaleźć także realne billboardy, które odbiorcy mogą także spotkać na ulicach Krakowa i Warszawy.
– Stworzyliśmy osobny serwis, a nie tylko grę publikowaną na łamach strony ASTER, ponieważ z doświadczenia wiemy, że internauci chętniej korzystają z takiej formy. Częściej ją polecają, ponieważ taki link jest po pierwsze łatwiejszy do zapamiętania niż długi skomplikowany ciąg znaków, a po drugie jest bardziej wiarygodny niż serwis korporacyjny – tłumaczy Jacek Jankowski, Brand Manager marki Ostryga.
Marka Ostryga wyodrębniona w ramach struktur agencji interaktywnej OS3 multimedia specjalizujące się w budowaniu wizerunku marek przez rozrywkę w Internecie.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!