Firma Google poinformowała o ugodzie zawartej z grupą użytkowników Google Buzz. W ramach porozumienia korporacja przekaże 8,5 mln dolarów organizacjom zajmującym się edukowaniem w zakresie prywatności w sieci.
Google nieczęsto wysyła maile swoim użytkownikom. W tym jednak przypadku uznano, że zaszła taka konieczność. Firma poinformowała o porozumieniu, jakie udało jej się wypracować z grupą użytkowników serwisu mikroblogowego Google Buzz, którzy zarzucali jej niewłaściwą politykę ochrony prywatności: domyślne ustawienie ważkich danych jako publicznie dostępnych. Pomyłkę szybko naprawiono.
W ramach porozumienia firma z Mountain View stworzy specjalny fundusz o budżecie 8,5 mln dolarów, który wspierać będzie organizacje edukujące internautów w zakresie prywatności ich danych. Jednocześnie firma bardzo wyraźnie podkreśliła, że właściwie jest to wyraz jej dobrej woli, a obecni użytkownicy Google Buzz nie mogą starać się o jakąkolwiek rekompensatę.
Nie wiadomo ilu użytkowników posiada obecnie serwis mikroblogowy – Google niechętnie dzieli się takimi danymi. Od chwili uruchomienia w lutym br. nie udało się jednak serwisowi zdobyć na tyle dużej popularności, by mógł zagrozić pozycji największego rywala – Twittera.
Więcej na temat sprawy przeczytać można na specjalnie stworzonej stronie internetowej: BuzzClassAction.com.
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.