Freshmail uruchomił nową stronę internetową. Unowocześniony serwis skierowany jest nie tylko do użytkowników FreshMaila, ale także do tych, którzy chcą dowiedzieć się czegoś więcej o e-mail marketingu. Stronę zaprojektowała i wykonała Eskadra Opcom.
Ulepszony serwis to przede wszystkim nowe funkcjonalności, które w przypadku serwisu FreshMail nie ograniczają się wyłącznie do przedstawienia oferowanych usług. Zgodnie z hasłem firmy Freshamil – „Świeże podeście do e-mail marketingu„, do strony głównej dodano zakładkę „Baza wiedzy„. Zawiera ona najaktualniejsze informacje na temat e-mail marketingu. Użytkownicy mogą uzyskać m.in. informacje na temat tego jak zwiększać efektywność kampanii czy budować bazy danych do e-mail marketingu. Zakładka będzie systematycznie uzupełniana przez zespół FreshMaila.
Specjalnie dla aktualnych użytkowników FreshMaila, dodano zakładkę „Funkcjonalności„, w której zgromadzone są informacje na temat szerokich możliwości wykorzystania aplikacji FreshMail.
Naszym priorytetem jest świeżość i dynamika rozwoju, dlatego średnio co dwa tygodnie wprowadzamy do FreshMaila nową funkcjonalność. Chcemy, by nasi Klienci byli na bieżąco z tym co oferuje system FreshMail, dlatego postanowiliśmy umieścić w jednym miejscu wszystkie informacje na ten temat. To kolejny krok w stronę usprawnienia współpracy na linii FreshMail-Klient. – mówi Paweł Sala, dyrektor zarządzający FreshMaila.
Zmiany objęły również część wizualną serwisu. Na stronie głównej internautów wita Pan Cytrynka – maskotka serwisu i jednocześnie interaktywny przewodnik.
Strona, zaprojektowana i wykonana przez Eskadrę Opcom, odzwierciedla charakter FreshMaila. Zależało nam by przygotowana przez nas strona internetowa wychodziła naprzeciw oczekiwaniom użytkowników. Marka FreshMail to optymizm, świeżość i dynamika, to wszystko ma podkreślać nowa konstrukcja serwisu, która będzie w przejrzysty sposób komunikowała politykę marki. – powiedział Krzysztof Adamus, Business Development Director Eskadra Opcom.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.