Agencja K2 przygotowała nowe korporacyjne serwisy internetowe dla firm Peugeot Polska i US Pharmacia. Oba serwisy są kluczowymi elementami nawiązanej niedawno, szerszej współpracy K2 z tymi liderami rynkowymi.
W połowie lipca agencja K2 uruchomiła nowy serwis korporacyjny firmy Peugeot Polska. Realizując ten serwis, K2 uczestniczyła w polskiej części międzynarodowego projektu zmiany obecności koncernu Peugeot w internecie.
Pod adresem peugeot.pl internauci znaleźć mogą witrynę nie tylko zmienioną pod względem kreatywnym i funkcjonalnym, ale też wyposażoną w szereg nowych mechanizmów ułatwiających zapoznanie się z ofertą samochodów Peugeot oraz podjęcie najlepszej decyzji zakupowej. Są wśród nich m.in.: konfigurator samochodów, kalkulator finansowy i lokalizator dealerów. W wydzielonej sekcji umieszczono również elementy rozrywkowe i społecznościowe.
K2 współpracuje z firmą Peugeot Polska od kilku miesięcy. Od początku tego roku zrealizowała już trzy serwisy produktowe: www.307cc.peugeot.com.pl w styczniu, www.mistral.peugeot.com.pl w marcu oraz www.407.peugeot.com.pl w czerwcu.
Każdy z serwisów wspierany był przygotowaną przez K2 kampanią reklamową. Spektakularność technologiczna kampanii modelu 307cc skłoniła Wirtualną Polskę, na stronach której odbywała się jej główna część, do opublikowania specjalnie na ten temat artykułu prasowego. Wyjątkowa kreacja kampanii dla limitowanej edycji Mistral zapewniła jej natomiast nominację do nagrody w konkursie Klubu Twórców Reklamy.
Obecnie K2 prowadzi internetową kampanię reklamową nowego modelu 407 – wyjątkowego auta, dla którego „znów warto rozmawiać o samochodach”.
Również w lipcu wystartował przygotowany przez K2 serwis internetowy firmy US Pharmacia, lidera rynku leków OTC i właściciela tak znanych marek jak Apap, Ibuprom, Gripex czy Manti. Nowa witryna, dostępna pod adresem usp.pl, ma na celu skuteczniejsze niż dotychczas komunikowanie wizerunku i przewag konkurencyjnych US Pharmacia jako wiodącej firmy farmaceutycznej. Efekt ten osiągnięto dzięki zastąpieniu dotychczasowej witryny nowymi rozwiązaniami w zakresie kreacji i funkcjonalności. Serwis oparty został na systemie RedDot CMS, zapewniającym firmie szerokie możliwości redagowania jego treści w sposób sprawny, bezpieczny i zgodny z procedurami organizacyjnymi, co dla firmy farmaceutycznej ma szczególnie duże znaczenie.
Równolegle z uruchomieniem serwisu usp.pl, agencja K2 rozpoczęła pracę nad kolejnym projektem dla US Pharmacia. Jest nim system intranetowy, tworzący wspólne, wewnętrzne środowisko pracy dla zespołu firmy.
http://www.k2.pl
http://www.usp.pl
http://www.peugeot.pl
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.