Agencja K2 przygotowała nowe korporacyjne serwisy internetowe dla firm Peugeot Polska i US Pharmacia. Oba serwisy są kluczowymi elementami nawiązanej niedawno, szerszej współpracy K2 z tymi liderami rynkowymi.
W połowie lipca agencja K2 uruchomiła nowy serwis korporacyjny firmy Peugeot Polska. Realizując ten serwis, K2 uczestniczyła w polskiej części międzynarodowego projektu zmiany obecności koncernu Peugeot w internecie.
Pod adresem peugeot.pl internauci znaleźć mogą witrynę nie tylko zmienioną pod względem kreatywnym i funkcjonalnym, ale też wyposażoną w szereg nowych mechanizmów ułatwiających zapoznanie się z ofertą samochodów Peugeot oraz podjęcie najlepszej decyzji zakupowej. Są wśród nich m.in.: konfigurator samochodów, kalkulator finansowy i lokalizator dealerów. W wydzielonej sekcji umieszczono również elementy rozrywkowe i społecznościowe.
K2 współpracuje z firmą Peugeot Polska od kilku miesięcy. Od początku tego roku zrealizowała już trzy serwisy produktowe: www.307cc.peugeot.com.pl w styczniu, www.mistral.peugeot.com.pl w marcu oraz www.407.peugeot.com.pl w czerwcu.
Każdy z serwisów wspierany był przygotowaną przez K2 kampanią reklamową. Spektakularność technologiczna kampanii modelu 307cc skłoniła Wirtualną Polskę, na stronach której odbywała się jej główna część, do opublikowania specjalnie na ten temat artykułu prasowego. Wyjątkowa kreacja kampanii dla limitowanej edycji Mistral zapewniła jej natomiast nominację do nagrody w konkursie Klubu Twórców Reklamy.
Obecnie K2 prowadzi internetową kampanię reklamową nowego modelu 407 – wyjątkowego auta, dla którego „znów warto rozmawiać o samochodach”.
Również w lipcu wystartował przygotowany przez K2 serwis internetowy firmy US Pharmacia, lidera rynku leków OTC i właściciela tak znanych marek jak Apap, Ibuprom, Gripex czy Manti. Nowa witryna, dostępna pod adresem usp.pl, ma na celu skuteczniejsze niż dotychczas komunikowanie wizerunku i przewag konkurencyjnych US Pharmacia jako wiodącej firmy farmaceutycznej. Efekt ten osiągnięto dzięki zastąpieniu dotychczasowej witryny nowymi rozwiązaniami w zakresie kreacji i funkcjonalności. Serwis oparty został na systemie RedDot CMS, zapewniającym firmie szerokie możliwości redagowania jego treści w sposób sprawny, bezpieczny i zgodny z procedurami organizacyjnymi, co dla firmy farmaceutycznej ma szczególnie duże znaczenie.
Równolegle z uruchomieniem serwisu usp.pl, agencja K2 rozpoczęła pracę nad kolejnym projektem dla US Pharmacia. Jest nim system intranetowy, tworzący wspólne, wewnętrzne środowisko pracy dla zespołu firmy.
http://www.k2.pl
http://www.usp.pl
http://www.peugeot.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.