K2 Internet rozwija obsługę klientów motoryzacyjnych

Agencja e-marketingowa K2 Internet rozszerza współpracę z firmą Michelin oraz uczestniczy w kampanii nowego modelu Volvo. Projekty realizowane przez K2 dla obu tych firm motoryzacyjnych wiążą się z wymiernymi sukcesami marketingowymi oraz nagrodami za kreację.
Firma Michelin, globalny lider w branży oponiarskiej, podjęła decyzję o powierzeniu K2 Internet większości swoich działań internetowych w Polsce nie objętych międzynarodową centralizacją. Na mocy tej decyzji, agencja rozpoczęła przejmowanie obsługi komunikacji marketingowej w internecie marek produktowych: Michelin, Kleber, BF Goodrich i Kormoran oraz partnerskich serwisów dealerów.

Zacieśnienie współpracy pomiędzy Michelin a K2 jest wynikiem wielkiego sukcesu projektu testowego „Bez Poślizgu”, który kilka miesięcy temu promował nowe opony zimowe Pilot Alpin.

W ramach obsługi stałych klientów, szczególnie ważna w ostatnich tygodniach była współpraca K2 Internet z Volvo Auto Polska. Za obsługę e-marketingową tej firmy K2 odpowiada od końca 2002 roku, a ostatnio agencja uczestniczyła w kampanii wprowadzającej na rynek nowy, całkowicie zmodernizowany model S40. W ramach kampanii, K2 przygotowała specjalną podstronę w witrynie VolvoCars.pl, internetowe formy reklamowe oraz prezentację multimedialną.

Bardzo pozytywne efekty działań interaktywnych dla Volvo S40 utrzymywane są w tajemnicy. Prezentacja multimedialna autorstwa K2 zdobyła natomiast srebrną nagrodę w zakończonej właśnie pierwszej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy.

Grzegorz Kurowski, Dyrektor Marketingu K2 Internet, tak komentuje te wydarzenia: „Ostatnie miesiące były dla nas pasmem sukcesów w rozwoju biznesu – kilkunastu nowych klientów pozyskanych od początku 2003 roku przynosi nam już łącznie około 1/3 przychodów. Równolegle jednak bardzo intensywnie rozwijamy współpracę z dotychczasowymi klientami. Wymierne sukcesy odnoszone w ich obsłudze sprawiają, że firmy te powierzają nam zadania coraz ważniejsze z punktu widzenia ich strategii marketingowych i sprzedażowych. Szczególnie dumni jesteśmy z zaufania ze strony branży motoryzacyjnej, dla której skuteczny e-marketing ma bardzo duże znaczenie.”.

http://www.k2.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
I ❤ business & HR
11.06.2024 - 12.06.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top