K2 inwestuje w usability

Opublikowano: 1 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Firma marketingowo-technologiczna K2 Internet SA tworzy samodzielną strukturę wyspecjalizowaną w badaniach i projektowaniu usability, której szefem i udziałowcem będzie Eryk Orłowski. Nowa struktura powstanie w październiku b.r. pod marką Komitywa.com, jako samodzielna część Grupy K2 Internet SA.
Komitywa świadczyć będzie usługi w zakresie testów użyteczności i dostępności, projektowania architektury informacji i funkcjonalności, a także usługi szkoleniowe i organizacji procesów Userd-Centered Design (UCD). Klientami Komitywy mają być przede wszystkim duże firmy oraz wydawcy internetowi, a także agencje interaktywne i instytuty badawcze.

Zarządzanie Komitywą powierzono Erykowi Orłowskiemu, który należy do cenionych ekspertów user-centered design w Polsce. Oprócz Orłowskiego, w Komitywie pracować będzie część obecnego składu działu architektury informacji K2.

Grzegorz Kurowski, członek zarządu K2 odpowiedzialny za uruchomienie Komitywy, tak komentuje to wydarzenie: „Strategia K2 ukierunkowana jest na budowę silnej grupy dostarczającej innowacyjne rozwiązania w zakresie wykorzystania nowych mediów i technologii w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta. Komitywa to ważny element naszej strategii oraz sposób na ekspansję w cennej biznesowo i wizerunkowo niszy rynku interaktywnego”.

www.komitywa.com

Hanna LaskowskaK2 inwestuje w usability

Podziel się!

O autorze

hania