Firma marketingowo-technologiczna K2 Internet SA tworzy samodzielną strukturę wyspecjalizowaną w badaniach i projektowaniu usability, której szefem i udziałowcem będzie Eryk Orłowski. Nowa struktura powstanie w październiku b.r. pod marką Komitywa.com, jako samodzielna część Grupy K2 Internet SA.
Komitywa świadczyć będzie usługi w zakresie testów użyteczności i dostępności, projektowania architektury informacji i funkcjonalności, a także usługi szkoleniowe i organizacji procesów Userd-Centered Design (UCD). Klientami Komitywy mają być przede wszystkim duże firmy oraz wydawcy internetowi, a także agencje interaktywne i instytuty badawcze.
Zarządzanie Komitywą powierzono Erykowi Orłowskiemu, który należy do cenionych ekspertów user-centered design w Polsce. Oprócz Orłowskiego, w Komitywie pracować będzie część obecnego składu działu architektury informacji K2.
Grzegorz Kurowski, członek zarządu K2 odpowiedzialny za uruchomienie Komitywy, tak komentuje to wydarzenie: „Strategia K2 ukierunkowana jest na budowę silnej grupy dostarczającej innowacyjne rozwiązania w zakresie wykorzystania nowych mediów i technologii w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta. Komitywa to ważny element naszej strategii oraz sposób na ekspansję w cennej biznesowo i wizerunkowo niszy rynku interaktywnego”.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.