Firma marketingowo-technologiczna K2 Internet SA tworzy samodzielną strukturę wyspecjalizowaną w badaniach i projektowaniu usability, której szefem i udziałowcem będzie Eryk Orłowski. Nowa struktura powstanie w październiku b.r. pod marką Komitywa.com, jako samodzielna część Grupy K2 Internet SA.
Komitywa świadczyć będzie usługi w zakresie testów użyteczności i dostępności, projektowania architektury informacji i funkcjonalności, a także usługi szkoleniowe i organizacji procesów Userd-Centered Design (UCD). Klientami Komitywy mają być przede wszystkim duże firmy oraz wydawcy internetowi, a także agencje interaktywne i instytuty badawcze.
Zarządzanie Komitywą powierzono Erykowi Orłowskiemu, który należy do cenionych ekspertów user-centered design w Polsce. Oprócz Orłowskiego, w Komitywie pracować będzie część obecnego składu działu architektury informacji K2.
Grzegorz Kurowski, członek zarządu K2 odpowiedzialny za uruchomienie Komitywy, tak komentuje to wydarzenie: „Strategia K2 ukierunkowana jest na budowę silnej grupy dostarczającej innowacyjne rozwiązania w zakresie wykorzystania nowych mediów i technologii w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta. Komitywa to ważny element naszej strategii oraz sposób na ekspansję w cennej biznesowo i wizerunkowo niszy rynku interaktywnego”.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.