25 maja br. działalność operacyjną rozpoczął nowy dom mediowy ACR S.A. , specjalizujący się w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych w Internecie. Założycielem i głównym udziałowcem spółki jest K2 Internet S.A. , a jej Dyrektorem Zarządzającym została Jolanta Zaczek, wcześniej odpowiedzialna za strategiczne wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej największych firm w zespole Media Contacts (część Media Planning Group).
ACR jest organizacją całkowicie wydzieloną operacyjnie i finansowo ze struktur K2. Ma oddzielną siedzibę w Warszawie, przy ulicy Karwińskiej 9a. Od kilku dni posiada też serwis internetowy acr.pl.
ACR zapewnia kompleksową obsługę w zakresie ekspozycji marek w Internecie. Ponieważ misją firmy jest najbardziej efektywna ekonomicznie realizacja celów e-marketingowych Klientów, w ofercie ACR znajduje się nie tylko planowanie i zakup mediów, ale także usługi związane z innymi formami obecności marki w Internecie, m.in.: marketing afiliacyjny, Search Engine Marketing, e-mail marketing oraz public relations online.
Jak twierdzi Janusz Żebrowski, Prezes K2 Internet SA 'ACR budować będzie przewagę konkurencyjną m.in. na bazie połączenia doświadczenia mediaplanerskiego Jolanty Zaczek z unikalną wiedzą i kompetencjami K2 w zakresie innych form ekspozycji marek w Sieci. Istotne znaczenie mieć będzie również wykorzystywanie renomowanych, skutecznych narzędzi – ACR jest już partnerem firmy Zanox, europejskiego lidera w dziedzinie systemów do obsługi marketingu partnerskiego, a także korzysta z renomowanej platformy e-mail marketingu marki InxMail.’
Usługi ACR kierowane są do marek prowadzących zarówno szerokie, jak i profilowane kampanie reklamowe w Internecie. Unikalne na tle innych domów mediowych podejście do e-komunikacji oraz konkurencyjna oferta sprawiły, że ACR zrealizował już pierwsze kampanie dla Banku BPH, firm IMP, MITO i Expander oraz dla klientów dwóch agencji interaktywnych.
Jolanta Zaczek tak komentuje te pierwsze sukcesy: 'Całe nasze podejście do ekspozycji marki w Internecie opiera się na dążeniu do realizacji celów e-marketingowych, a nie tylko osiąganiu dobrych wskaźników mediowych. Dlatego wnosimy wymierną wartość zarówno do kampanii realizowanych bezpośrednio dla Klientów, jak i zlecanych nam przez agencje interaktywne. W obu przypadkach nasza wiedza oraz szerokie możliwości stają się istotnym atutem dla zleceniodawców’
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.