K2 wraz z AVON zabiera w podróż na drugą stronę lustra

Serwis Avon http://www.worldofavon.com/ jest jednym z głównych elementów kampanii „Sięgnij Gwiazd”. To internetowa gra połączona z konkursem, która pozwala obcować z produktami, filozofią pielęgnacji AVON. Stronę przygotowano w wersjach dla 13 rynków (poza Polską między innymi dla Rosji, Bułgarii, Estonii i Kazachstanu).

Serwis www.worldofavon.com to 5 magicznych swiatów, które odpowiadają różnym segmentom produktów pielęgnacyjnych Avon. W każdym z nich na Internautę czeka zadanie do wykonania. Zrealizowanie wszystkich zadań pozwala na umieszczenie gwiazdy na niebie Avon. Wszyscy Ci uczestnicy zabawy, którzy do 2 listopada umieszczą swoją gwiazdę na niebie i odpowiedzą na pytanie finałowe, mają szansę wygraćwyjazd do SPA. Ponadto każdego tygodnia do wygrania są zestawy kosmetyków Avon.

Motywem przewodnim stała się parafraza podróży Alicji, która znalazła się w zaczarowanym świecie po drugiej stronie lustra. Ten świat to, w tym przypadku, kraina Avon, której struktura i kolorystyka zbudowana jest z kosmetyków jakie kobiety trzymają na toaletkach i w kosmetyczkach. Bajkowy świat, trochę senny, surrealistyczny, zainspirowany idealnym makijażem. Konwencja plastyczna – rysunek i animacja – są wynikiem procesu. Początkowo myśleliśmy o świecie realistycznym, składającym się z prawdziwych packshotów kosmetyków. Ale podczas rysowania storyboardów, zorientowaliśmy się, że autorka rysunków stworzyła nową jakość, dużo ciekawszą, atrakcyjniejszą i bardziej tajemniczą. Zdecydowaliśmy się taki plastyczny, wymarzony świat ożywić. – mówi Monika Donner-Trelińska, Creative Director K2.

W każdym ze światów interakcja polega na zabawie. W czterech z nich Internauta może zagrać w gry zręcznościowe: uczesać Hairmonę, zrobić bezbłędnie pełen makijaż oczu, położyć maseczkę na twarz, czy też uwolnić diament. W piątym świecie  – niespodzianka – należy wpisać w formularzu hasło ukryte w filmie umieszczonym w serwisie YouTube http://www.youtube.com/watch?v=QEERWL2_2OE. Akcja „Sięgnij Gwiazd” jest również aktywnie wspierana w popularnych serwisach społecznościowych: Facebook http://www.facebook.com/WorldOfAvon i Twitter http://www.twitter.com/world_of_avon.

Podczas pracy nad koncepcja mocno przyglądaliśmy się grupie docelowej i miejscom w sieci, w których jest ona aktywna. Ponieważ jednym z założeń wstępnych było opracowanie koncepcji adaptowalnej w wielu krajach, musieliśmy pójść na kompromis i dobrać miejsca uniwersalne. Stąd wybór padł na Twittera, YT i Facebooka – to platformy, na których  wierne użytkowniczki kosmetyków Avon, jak i sama marka, są od dawna silnie obecne. – mówi Arkadiusz Szulczyński, Innovation Director K2.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry