Gazeta Praca, poniedziałkowy dodatek do Gazety Wyborczej oraz internetowa platforma kariery GazetaPraca.pl rozpoczynają wspólną kampanię reklamową. Działania promocyjne obejmują TV, radio, outdoor, internet i marketing mobilny. Głównym celem kampanii Gazety Praca jest zwrócenie uwagi odbiorców na aktualność ogłoszeń publikowanych w dodatku. Z kolei GazetaPraca.pl podkreśla, że w internecie ma najwięcej aktualnych ofert.
Kampania w internecie przebiegać będzie w zasięgach Ad.net, Arbo, bizonmedia oraz na Gadu-Gadu i Nasza-klasa.pl. Reklamy telewizyjne pojawią się w niedziele i poniedziałki głównie w pasmach porannych telewizji TVN oraz na Discovery Channel przy paśmie Ekstremalne Profesje. W działaniach outdoorowych wykorzystane zostaną nośniki AMS takie jak: billboardy, city lighty, rączki w autobusach komunikacji miejskiej, tabliczki w metrze i na stacjach benzynowych. Z kolei odbiorcy kampanii mobilnej w każdy poniedziałek rano otrzymają SMS od Gazeta Praca bądź GazetaPraca.pl.
Kreacje internetowe przygotowała agencja interaktywna Byss. Za kreacje poza internetem odpowiada agencja DDB Warszawa. Za zakup mediów odpowiadają Hypermedia oraz dom mediowy Starlink.
Kampania rozpoczęła się 15 stycznia i potrwa do końca lutego.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.