Kampania e-reklamowa ACR dla SANITEC Koło

Opublikowano: 2 sierpnia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Różnorodne formy reklamowe, unikalny system monitoringu Urchin Google oraz mediaplan zaprojektowany na kilka milionów kontaktów to nowa strategia e-mediowa SANITEC Koło przygotowana przez ACR S.A.

Głównym założeniem kampanii jest wypromowanie konkretnych produktów SANITEC Koło: wanien Bolero i Prymus marki Koło oraz kabin prysznicowych Panda. Jest to nowe podejście w e-promocji produktów sanitarnych, przybierającej dotychczas głównie formę standardowej kampanii wizerunkowej, której celem jest utrwalenie marki w świadomości konsumenta. ”Postanowiliśmy promować poszczególne elementy wyposażenia łazienek, gdyż tego właśnie najczęściej poszukują nasi klienci w sklepach’ – tłumaczy Zbigniew Gonsior, Marketing Communication Manager z SANITEC Koło.

W e-kampanii zaplanowanej na kilka miesięcy i obliczonej na kilka milionów kontaktów, zostanie wykorzystana szeroka gama form e-reklamowych, tj. bannery, billboardy, Google Ad-Words oraz e-mailingi. Ważnym elementem kampanii są również tzw. landing pages – strony przejściowe pomiędzy reklamą, a serwisem właściwym danemu produktowi. Zostały one skonstruowane w taki sposób, aby maksymalnie wspierać skuteczność form reklamowych.

Kreacje, formy reklamowe jak i same landing pages będą modyfikowane na podstawie wyników statystyk otrzymywanych za pośrednictwem zarekomendowanego przez ACR S.A. systemu monitorującego Urchin/ Google Inc. System Urchin jest z powodzeniem wykorzystywany przez takich światowych gigantów jak m.in. AT&T, Glaxo Smithkline, Heineken, NBC, NHL, a dzięki ACR S.A. jest już stosowany w Polsce.

Jak twierdzi Jolanta Zaczek, Dyrektor Zarządzający ACR SA ‚przeprowadzenie tak kompleksowej promocji produktów sanitarnych jest bardzo nowatorskie. Dzięki otwartości Klienta na nowe pomysły oraz doświadczeniu ACR S.A. udało się przygotować kampanię, która z pewnością okaże się sukcesem i przełomem w stosowaniu internetu do celów promocyjnych w branży produktów sanitarnych.’

http://www.acr.pl

Sylwester KozakKampania e-reklamowa ACR dla SANITEC Koło

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.