Różnorodne formy reklamowe, unikalny system monitoringu Urchin Google oraz mediaplan zaprojektowany na kilka milionów kontaktów to nowa strategia e-mediowa SANITEC Koło przygotowana przez ACR S.A.
Głównym założeniem kampanii jest wypromowanie konkretnych produktów SANITEC Koło: wanien Bolero i Prymus marki Koło oraz kabin prysznicowych Panda. Jest to nowe podejście w e-promocji produktów sanitarnych, przybierającej dotychczas głównie formę standardowej kampanii wizerunkowej, której celem jest utrwalenie marki w świadomości konsumenta. ”Postanowiliśmy promować poszczególne elementy wyposażenia łazienek, gdyż tego właśnie najczęściej poszukują nasi klienci w sklepach’ – tłumaczy Zbigniew Gonsior, Marketing Communication Manager z SANITEC Koło.
W e-kampanii zaplanowanej na kilka miesięcy i obliczonej na kilka milionów kontaktów, zostanie wykorzystana szeroka gama form e-reklamowych, tj. bannery, billboardy, Google Ad-Words oraz e-mailingi. Ważnym elementem kampanii są również tzw. landing pages – strony przejściowe pomiędzy reklamą, a serwisem właściwym danemu produktowi. Zostały one skonstruowane w taki sposób, aby maksymalnie wspierać skuteczność form reklamowych.
Kreacje, formy reklamowe jak i same landing pages będą modyfikowane na podstawie wyników statystyk otrzymywanych za pośrednictwem zarekomendowanego przez ACR S.A. systemu monitorującego Urchin/ Google Inc. System Urchin jest z powodzeniem wykorzystywany przez takich światowych gigantów jak m.in. AT&T, Glaxo Smithkline, Heineken, NBC, NHL, a dzięki ACR S.A. jest już stosowany w Polsce.
Jak twierdzi Jolanta Zaczek, Dyrektor Zarządzający ACR SA 'przeprowadzenie tak kompleksowej promocji produktów sanitarnych jest bardzo nowatorskie. Dzięki otwartości Klienta na nowe pomysły oraz doświadczeniu ACR S.A. udało się przygotować kampanię, która z pewnością okaże się sukcesem i przełomem w stosowaniu internetu do celów promocyjnych w branży produktów sanitarnych.’
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.