Agencja interaktywna K2 przygotowała kampanię w Internecie dla letniej wyprzedaży w sieci sklepów IKEA. Głównym celem kampanii jest poinformowanie internautów o sezonowej wyprzedaży organizowanej przez sieć sklepów IKEA.
Ma ona zachęcić klientów do wizyty w sklepach i skorzystania z promocji. Dodatkowym zadaniem jest zwiększenie częstotliwości odwiedzin i oglądalności serwisu http://www.ikea.pl. Grupę docelową stanowią osoby w wieku 20-40 lat, o wykształceniu średnim, pochodzące z dużych miast powyżej 50 tys. mieszkańców. Proste w formie banery o wyraźnym przekazie prowadzą internautów do strony głównej IKEA. Dopiero tam dostępne są szczegółowe informacje o wyprzedaży, produktach objętych promocją oraz adresy sklepów na terenie całego kraju. „Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie tańszych, klasycznych narzędzi, jakimi są banery, ponieważ ich duża ilość pozwoli na maksymalne zwiększenie zasięgu kampanii” – mówi Paweł Murak, ekspert K2. Banery pojawiają się między innymi w: onet.pl, interia.pl, gazeta.pl, neewsweek.pl oraz w komunikatorze Gadu-Gadu.
Zakupem powierzchni reklamowej w sieci zajęła się firma Media Contacts. Dodatkową atrakcją dla użytkowników Internetu jest promocja polegająca na możliwości ściągnięcia i wydrukowania kuponu na darmową kawę. Kupony można realizować w restauracjach IKEA. Zabieg ten pomoże pośrednio ocenić efekty kampanii jeśli chodzi o jej zasięg i skuteczność.Działania w Internecie są wsparciem dla kampanii reklamowej równolegle prowadzonej w radio i telewizji. Promocja w sieci ma miejsce, podobnie jak wyprzedaż od 28 czerwca do 4 sierpnia.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.