Agencja FFCreation.com uruchomiła stronę internetową www.axa.pl dla towarzystwa ubezpieczeniowego AXA, rozpoczynającego swoją działalność w Polsce.
Serwis internetowy jest głównym źródłem informacji o ubezpieczycielu oraz jego ofercie, użytkownik ma możliwość obliczenia własnej indywidualnej składki ubezpieczenia korzystając z taryfikatora, oraz po zapoznaniu się ze wstępną ofertą połączyć się przez Skype’a z call center , aby zapoznać się ze szczegółową ofertą bądź zamówić konsultację z Doradcą Axa Ubezpieczenia w wybranym przez siebie terminie.
Kreacja kampanii internetowej oparta jest przede wszystkim na tekście. Ideą całej kampanii było takie skonstruowanie tekstu, aby poszczególne wyrazy pojawiające się w tekście przekładane na prawą stronę formy na końcu utworzyły ostateczne hasło „call to action.”
Kampania internetowa składa się z 3 form (billboard, double billboard, box śródtekstowy) i nawiązuje do kampanii offline’owej. Obejmuje 4 linie kreacyjne: linia wizerunkowa oraz 3 linie komunikujące najważniejsze wyróżniki oferty Axa Ubezpieczenia.
AXA to jedno z największych towarzystw ubezpieczeniowych na świecie. Wieloletnie doświadczenie i nieustanna obecność na międzynarodowych rynkach sprawia, że AXA obsługuje już ponad 51,5 miliona klientów.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.