Zakończyła się jedna z pierwszych polskich komercyjnych kampanii reklamowych targetowanych na telefony iPhone. Akcję promocyjną dla golarek ArciTec firmy Philips zrealizowała grupa ARBOinteractive Polska na zlecenie agencji Hypermedia.
Działania reklamowe kampanii skierowane były do zamożnych mężczyzn w wieku 35-54, którzy lubią nowinki techniczne. Kampania wyemitowana została w pakietach zasięgowych sieci BizOn media (50 000 odsłon). Triple Billboard promujący golarki Philips ArciTec wyświetlał się m.in. eGospodarka.pl, GazetaPrawna.pl, Mediarun.pl, NowoczesnaFirma.pl, Rzeczpospolita.pl, Salon24.pl. Dzięki targetowaniu na przeglądarkę Safari, wykorzystywaną w iPhone, kampania Philips’a emitowana była wyłącznie osobom łączącym się z Internetem za pomocą tych urządzeń.
„Philips doskonale dobrał grupę celową kampanii golarek ArciTec” – mówi Paweł Karaś odpowiedzialny w ARBOinteractive Polska za kampanie targetowane na to urządzenie. „Za pomocą witryn z portfolio BizOn media przekaz dociera przede wszystkim do osób wykształconych, pracujących, dobrze zarabiających. Dodatkowo dzięki targetowaniu kampanii na iPhone’y kampania trafiła do internautów nowoczesnych, lubiących gadżety i nowinki techniczne, a więc potencjalnie zainteresowanych nowym produktem Philipsa – dodaje Paweł Karaś.
Kampania Philipsa trwała od listopada 2008r.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.