Zakończyła się jedna z pierwszych polskich komercyjnych kampanii reklamowych targetowanych na telefony iPhone. Akcję promocyjną dla golarek ArciTec firmy Philips zrealizowała grupa ARBOinteractive Polska na zlecenie agencji Hypermedia.
Działania reklamowe kampanii skierowane były do zamożnych mężczyzn w wieku 35-54, którzy lubią nowinki techniczne. Kampania wyemitowana została w pakietach zasięgowych sieci BizOn media (50 000 odsłon). Triple Billboard promujący golarki Philips ArciTec wyświetlał się m.in. eGospodarka.pl, GazetaPrawna.pl, Mediarun.pl, NowoczesnaFirma.pl, Rzeczpospolita.pl, Salon24.pl. Dzięki targetowaniu na przeglądarkę Safari, wykorzystywaną w iPhone, kampania Philips’a emitowana była wyłącznie osobom łączącym się z Internetem za pomocą tych urządzeń.
„Philips doskonale dobrał grupę celową kampanii golarek ArciTec” – mówi Paweł Karaś odpowiedzialny w ARBOinteractive Polska za kampanie targetowane na to urządzenie. „Za pomocą witryn z portfolio BizOn media przekaz dociera przede wszystkim do osób wykształconych, pracujących, dobrze zarabiających. Dodatkowo dzięki targetowaniu kampanii na iPhone’y kampania trafiła do internautów nowoczesnych, lubiących gadżety i nowinki techniczne, a więc potencjalnie zainteresowanych nowym produktem Philipsa – dodaje Paweł Karaś.
Kampania Philipsa trwała od listopada 2008r.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!