W przyszłym tygodniu wystartuje intensywna kampania reklamowa serwisu nocoty.pl. Wystąpią w niej Doda, Pudzian i Isis Gee, i powiedzą o sobie coś, czego zupełnie byśmy się po nich nie spodziewali. Coś, na co można zareagować jedynie stwierdzeniem: „No co ty!?” To pierwsza tego typu akcja w Polsce, kiedy gwiazdy występują w kampanii reklamowej serwisu plotkarskiego.
Kampania reklamowa serwisu nocoty.pl jest kampanią wizerunkową o mocno intrygującym charakterze. Jako główni bohaterowie występują w niej piosenkarka Doda (wyznająca, że jest grzeczna), Pudzian (który przekonuje, że nie ma siły) i reprezentująca Polskę na tegorocznym konkursie Eurowizji piosenkarka Isis Gee (która twierdzi, że mówi po polsku). Hasła pojawiające się przy każdej z gwiazd są tak nieoczekiwane, że jedyną reakcją użytkownika jest niedowierzanie wyrażone sformułowaniem No co ty!? – które jednocześnie jest nazwą promowanego serwisu.
„Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na kampanię reklamową serwisu, który nie ma żadnych związków z marką WP.” – mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w Wirtualnej Polsce. „Nieprzypadkowo do tego celu wybraliśmy nocoty.pl. Serwis, uruchomiony zaledwie pół roku temu, ma bardzo duży potencjał i liczymy, że kampania z udziałem gwiazd pierwszego formatu zapewni mu jeszcze silniejszą pozycję na rynku. Nie ukrywam, że zamierzamy walczyć o pierwsze miejsce w tej kategorii.” – dodaje Joanna Pawlak.
Kampania reklamowa kierowana jest do osób zainteresowanych tematyką szeroko pojętego show-biznesu, przede wszystkim do młodzieży i kobiet w wieku 25-35, korzystających z Internetu i pochodzących z największych aglomeracji w Polsce. Prowadzona będzie między innymi w takich aglomeracjach, jak Trójmiasto, Warszawa, Kraków czy Poznań.
„Nie ukrywam, że inspiracją do tej kampanii był dla nas doskonale znany wszystkim internautom (bo obejrzany łącznie prawie 20 mln razy) filmik „I’m F***Ing Matt Damon”. Zastanawialiśmy się, czy polskie gwiazdy mają do siebie tyle dystansu, co Matt Damon, Ben Affleck, Brad Pitt czy Harrison Ford. Okazało się, że tak!” – mówi Natalia Hatalska, Kierownik Zespołu Komunikacji w Wirtualnej Polsce. „Cieszę się, że do kampanii udało nam się pozyskać prawdziwe gwiazdy (a nie sobowtórów) i to w dodatku takie, które nie schodzą
z pierwszych stron gazet. Praca z Dodą, Isis Gee i Pudzianem była dla nas fantastycznym doświadczeniem.”
Kampania ruszy 16 maja. Prezentowana będzie w prasie, radiu, Internecie i na nośnikach outdoorowych. Obecnie prowadzone są działania online z zakresu marketingu wirusowego.
www.nocoty.pl
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.