Kangurzy skok do nowego mieszkania – NG Interactive dla Fortis Bank Polska

Next Generation Interactive stworzyło animację flashową prezentującą najnowszy produkt kredytowy Fortis Bank Polska S.A. Animacja jest częścią kampanii banku, która ukazuje się w mediach pod hasłem „Kiedy robi się za ciasno…”.

W reklamie wykorzystano wizerunek młodego kangura opuszczającego torbę matki-kangurzycy. Ten sam motyw wykorzystano w kampanii internetowej opartej na animacji flashowej, w której młody kangur w poszukiwaniu wymarzonego miejsca zamieszkania przeżywa niemiłe przygody zakończone szczęśliwym finałem w Fortis Banku. Film flashowy przygotowany został do dystrybucji dwoma kanałami komunikacji poprzez pocztę e-mail oraz możliwość ściągnięcia i obejrzenia na stronie fortisbank.com.pl.

Prezentacja przeznaczona jest do szerokiej grupy klientów Fortis Bank Polska zainteresowanych skorzystaniem z nowej usługi banku – kredytów mieszkaniowych. Animacja ma na celu poinformowanie potencjalnych i aktualnych klientów banku o wprowadzeniu nowej usługi, jak również zwiększenie świadomości marki Fortis Bank wśród osób zainteresowanych kredytami hipotecznymi i mieszkaniowymi.

http://www.fortisbank.com.pl

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top