Kiosk z prasą cyfrową netpress.pl otwarty

Opublikowano: 6 października 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Od dziś oficjalnie działa już kiosk z prasą cyfrową uruchomiony przez firmę NetPress, polskiego partnera amerykańskiej firmy Zinio Systems.

Magazyny oferowane przez NetPress posiadają całą paletę funkcji niedostępnych dla prasy drukowanej. Wysyłka pierwszego numeru realizowana jest natychmiast po złożeniu zamówienia, czytelnik może korzystać z wyszukiwarki słów kluczowych, a magazyny przechowywane są w ekologicznej, cyfrowej bibliotece. Istnieje możliwość sporządzania notatek i zaznaczania tekstu, a wbudowane w magazyn multimedia sprawiają, że czytanie cyfrowego magazynu jest w pełni interaktywne. Pliki zabezpieczone są przed nieuprawnionym kopiowaniem, choć część wydawców zezwala czytelnikom na przesyłanie innym internautom darmowych kopii. Cyfrowe magazyny można dodatkowo drukować.

Oferta netpress.pl obejmuje obecnie 9 tytułów. Magazyny biznesowe reprezentowane są przez manager magazin i kilka czasopism Migut Media, dostępne są też tytuły hobbystyczne, m.in. foto. W kiosku można zamówić magazyn studencki ?dlaczego. – Już wkrótce chcemy zaoferować naszym czytelnikom co najmniej jeden magazyn z każdego segmentu rynku – mówi dyrektor NetPress Bartłomiej Roszkowski. – W najbliższym czasie nasza oferta poszerzy się o kolejne tytuły – dodaje.

NetPress nie tylko sprzedaje magazyny, ale zajmuje się również ich produkcją i realizuje wysyłkę. Firma proponuje wydawcom różne modele biznesowe, w tym sprzedaż cyfrowych tytułów na stronach internetowych wydawców. – Taki model wybrał między innymi Point Group, wydawca magazynu ?dlaczego. Samodzielnie sprzedawać będzie pojedyncze egzemplarze magazynu, natomiast za naszym pośrednictwem dodatkowo prenumeraty – wyjaśnia Roszkowski.

http://www.netpress.pl

Sylwester KozakKiosk z prasą cyfrową netpress.pl otwarty

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.