home.pl i Google Polska rozpoczęły strategiczną współpracę w zakresie popularyzacji usług hostingowych i reklamowych w sieci Internet.
19 grudnia 2005 r. rozpoczęła się pierwsza wspólna akcja promocyjna home.pl i Google skierowana do użytkowników usług serwerowych home.pl (Business Starter, Business Server, Business Server PRO). Obecni i nowi Klienci home.pl otrzymają darmowe kupony o wartości 200 zł do wykorzystania na reklamę w najpopularniejszej światowej wyszukiwarce internetowej Google oraz wybranych portalach i serwisach informacyjnych. Akcja promocyjna potrwa do 31 maja 2006 roku.
– Kilkadziesiąt tysięcy polskich firm wykorzysta usługi reklamowe Google i nasze rozwiązania serwerowe do własnej promocji w Internecie. Udział w akcji promocyjnej umożliwi im praktyczne przekonanie się jak skuteczna jest dziś reklama internetowa – mówi Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl.
Oferowane przez home.pl kupony promocyjne umożliwią darmowe wykorzystanie usługi Google AdWords. Jest to forma reklamy tekstowej wykorzystującej efektywną technologię wyszukiwania kontekstowego na podstawie zdefiniowanych przez użytkownika słów kluczowych.
Od stycznia 2006 r. akcja promocyjna 'Kupon AdWords’ będzie wspierana kampanią reklamową w Internecie oraz największych magazynach komputerowych (m.in. Chip, PC World Komputer i Enter).
http://home.pl/promotions/adwords
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.