14 lutego wystartował program lojalnościowy Ceneo – Klubu Łowców Nagród. Tego dnia serwis obchodził również ósmą rocznicę istnienia.
Wszyscy użytkownicy Ceneo.pl mogą zbierać CeneoPunkty i wymieniać je na nagrody. Wśród nich m.in. kosmetyki i perfumy, sprzęt AGD, zegarki, sprzęt sportowy i komputerowy. W sumie ponad 60 nagród – pula ma się rozrastać.
Pierwsze punkty użytkownik otrzymuje za założenie konta. Kolejne może otrzymać za zakupy w Koszyku Ceneo.pl, wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych lub wystawienie opinii o produkcie. Za każdy zakup do 1000 zł otrzymuje jeden CeneoPunkt za każde wydane 5zł. Za zakupy powyżej kwoty 1000 zł otrzymuje od razu 200 punktów.
Celem programu jest przyzwyczajenie internautów do zakupów w Ceneo. Klub Łowców Nagród ma być rozwijany, planowane są nowe możliwości wymiany punktów, nowe aktywności, konkursy (także na Facebooku) i nowe nagrody.
Twórcy Ceneo.pl podsumowali także ubiegły, ósmy rok funkcjonowania serwisu.
W październiku wystartowała pierwsza w historii kampania reklamowa Ceneo o szerokim zasięgu. Oparliśmy ją na idei, że każde działanie ma swój początek, a Ceneo jest idealnym miejscem do rozpoczynania zakupów internetowych. Jest tutaj wszystko co potrzeba – kompleksowa informacja o produktach, ich cenach, i bezpiecznych sklepach, w których można ów produkt nabyć. Celem kampanii było pokazanie, że Ceneo jest dobrym miejscem zakupowym dla każdego – informują.
Miniony rok w Ceneo to także podwojenie liczby produktów prezentowanych w serwisie. O ile w grudniu 2011 prezentowano 3,5 mln produktów, o tyle na koniec 2012 było ich już prawie 7 mln. Wzrosła także liczba ofert w serwisie – z 10 mln w 2011 do 15 mln na koniec 2012 r.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!