Klub Łowców Nagród: ruszył program lojalnościowy Ceneo.pl

Opublikowano: 18 lutego 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

14 lutego wystartował program lojalnościowy Ceneo – Klubu Łowców Nagród. Tego dnia serwis obchodził również ósmą rocznicę istnienia.

Wszyscy użytkownicy Ceneo.pl mogą zbierać CeneoPunkty i wymieniać je na nagrody. Wśród nich m.in. kosmetyki i perfumy, sprzęt AGD, zegarki, sprzęt sportowy i komputerowy. W sumie ponad 60 nagród – pula ma się rozrastać.

Klub Łowców Nagród

Pierwsze punkty użytkownik otrzymuje za założenie konta. Kolejne może otrzymać za zakupy w Koszyku Ceneo.pl, wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych lub wystawienie opinii o produkcie. Za każdy zakup do 1000 zł otrzymuje jeden CeneoPunkt za każde wydane 5zł. Za zakupy powyżej kwoty 1000 zł otrzymuje od razu 200 punktów.

Celem programu jest przyzwyczajenie internautów do zakupów w Ceneo. Klub Łowców Nagród ma być rozwijany, planowane są nowe możliwości wymiany punktów, nowe aktywności, konkursy (także na Facebooku) i nowe nagrody.

Twórcy Ceneo.pl podsumowali także ubiegły, ósmy rok funkcjonowania serwisu.

W październiku wystartowała pierwsza w historii kampania reklamowa Ceneo o szerokim zasięgu. Oparliśmy ją na idei, że każde działanie ma swój początek, a Ceneo jest idealnym miejscem do rozpoczynania zakupów internetowych. Jest tutaj wszystko co potrzeba – kompleksowa informacja o produktach, ich cenach, i bezpiecznych sklepach, w których można ów produkt nabyć. Celem kampanii było pokazanie, że Ceneo jest dobrym miejscem zakupowym dla każdego – informują.

Miniony rok w Ceneo to także podwojenie liczby produktów prezentowanych w serwisie. O ile w grudniu 2011 prezentowano 3,5 mln produktów, o tyle na koniec 2012 było ich już prawie 7 mln. Wzrosła także liczba ofert w serwisie – z 10 mln w 2011 do 15 mln na koniec 2012 r.

Dawid ZarazińskiKlub Łowców Nagród: ruszył program lojalnościowy Ceneo.pl

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.