14 lutego wystartował program lojalnościowy Ceneo – Klubu Łowców Nagród. Tego dnia serwis obchodził również ósmą rocznicę istnienia.
Wszyscy użytkownicy Ceneo.pl mogą zbierać CeneoPunkty i wymieniać je na nagrody. Wśród nich m.in. kosmetyki i perfumy, sprzęt AGD, zegarki, sprzęt sportowy i komputerowy. W sumie ponad 60 nagród – pula ma się rozrastać.
Pierwsze punkty użytkownik otrzymuje za założenie konta. Kolejne może otrzymać za zakupy w Koszyku Ceneo.pl, wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych lub wystawienie opinii o produkcie. Za każdy zakup do 1000 zł otrzymuje jeden CeneoPunkt za każde wydane 5zł. Za zakupy powyżej kwoty 1000 zł otrzymuje od razu 200 punktów.
Celem programu jest przyzwyczajenie internautów do zakupów w Ceneo. Klub Łowców Nagród ma być rozwijany, planowane są nowe możliwości wymiany punktów, nowe aktywności, konkursy (także na Facebooku) i nowe nagrody.
Twórcy Ceneo.pl podsumowali także ubiegły, ósmy rok funkcjonowania serwisu.
W październiku wystartowała pierwsza w historii kampania reklamowa Ceneo o szerokim zasięgu. Oparliśmy ją na idei, że każde działanie ma swój początek, a Ceneo jest idealnym miejscem do rozpoczynania zakupów internetowych. Jest tutaj wszystko co potrzeba – kompleksowa informacja o produktach, ich cenach, i bezpiecznych sklepach, w których można ów produkt nabyć. Celem kampanii było pokazanie, że Ceneo jest dobrym miejscem zakupowym dla każdego – informują.
Miniony rok w Ceneo to także podwojenie liczby produktów prezentowanych w serwisie. O ile w grudniu 2011 prezentowano 3,5 mln produktów, o tyle na koniec 2012 było ich już prawie 7 mln. Wzrosła także liczba ofert w serwisie – z 10 mln w 2011 do 15 mln na koniec 2012 r.
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!