Kolejna fuzja PRESS-SERVICE

Opublikowano: 17 sierpnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. i Centralna Agencja Przeglądu Mediów utworzyły największą w Polsce firmę monitorowania mediów obsługującą kilkuset klientów. Fuzja została sfinalizowana z początkiem sierpnia. PRESS-SERVICE stał się niekwestionowanym liderem polskiego rynku monitoringu mediów i firmą oferującą najnowocześniejszy system monitorowania mediów w Polsce.

Zarówno PRESS-SERVICE jak i CAPM oferowały klientom podobne standardy obsługi. „Poszukując partnera, rozglądaliśmy się za firmą solidną i z dobrą renomą na rynku. Centralna Agencja Przeglądu Mediów, działająca na rynku od trzech lat, zaimponowała nam swoją dynamiką i jakością obsługi. Dlatego właśnie tę firmę zaprosiliśmy do rozmów, które zaowocowały fuzją. Nie bez znaczenia był fakt posiadania przez CAPM mocnej pozycji na najważniejszym, warszawskim rynku” – mówi Sebastian Bykowski, Wiceprezes PRESS-SERVICE. Podobnego zdania jest także Waldemar Kijanowski, Dyrektor Oddziału Warszawskiego. „Dzięki mocnej pozycji CAPM na rynku, warszawski oddział PRESS-SERVICE ulegnie aktywizacji. Nie zamierzamy na tym poprzestać. Już teraz wprowadzamy w firmie nowy system zarządzania jakością. Jesteśmy przekonani, że dzięki tym zmianom osiągniemy jeszcze wyższy stopień zadowolenia klientów”.

Po zakończeniu procesu połączenia obu firm PRESS-SERVICE usprawnił szybkość działania monitoringu i jakość obsługi. Od chwili połączenia wprowadzany jest wewnętrzny system kontroli. Firma zamierza także zunifikować system zarządzania jakością. Silny, kilkukrotnie powiększony oddział w Warszawie daje możliwość jeszcze szybszego przetwarzania informacji z centrum kraju. Klienci korzystający z usług połączonych firm otrzymują teraz potrzebne im informacje w krótszym czasie i w dobrej cenie. Ponadto byli klienci CAPM mogą obecnie korzystać z autorskich produktów PRESS-SERVICE do dostarczania, przetwarzania i analizowania otrzymanych materiałów poprzez nowoczesne serwisy. ” Wciąż powstają i są na bieżąco realizowane nowe, odważne projekty związane z obsługą Klientów, tworzone są innowacyjne produkty. Wśród nich na szczególną uwagę zasługują coraz bardziej zaawansowane rozwiązania dostępu do informacji przez dedykowane serwisy www, a także zintegrowana platforma do przeglądania i analizowania wszystkich mediów” mówi Prezes Zbigniew Długi.

„Obecnie Ośrodek Obsługi Klientów znajduje się zarówno w Warszawie jak i w Poznaniu. Dzięki temu firma jest zawsze blisko odbiorcy swoich usług, a Opiekunowie Klienta mogą w każdej chwili spotkać się, porozmawiać i doradzić. Kapitał wiedzy i możliwość wymiany doświadczeń gwarantuje dalszy rozwój naszej firmy. Dodatkowo pozyskaliśmy nowe kontakty i większą bazę Klientów” podsumowuje Wiceprezes Sebastian Bykowski.

Jest to już druga fuzja PRESS-SERVICE w krótkim czasie. Miesiąc wcześniej PRESS-SERVICE połączył się z Alma Internet S.A. tym samym wzmacniając swoje zaplecze technologiczne.

http://press-service.com.pl

Sylwester KozakKolejna fuzja PRESS-SERVICE

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.