Kolejne nagrody dla mBanku

Opublikowano: 24 stycznia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

mBank – pierwszy wirtualny bank w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, detaliczna część BRE Banku SA, został laureatem dorocznej nagrody Gazety Giełdy Parkiet w kategorii „Najciekawszy nowy produkt finansowy 2001 roku”. Wręczenie statuetki Byka i Niedźwiedzia odbędzie się 23 stycznia o godz. 16.00 na parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

mBank został także nominowany w tegorocznym konkursie Idea Awards w następujących kategoriach: reklama internetowa, prasowa, telewizyjna i zewnętrzna. Wszystkie nominacje są wynikiem badań przeprowadzonych przez firmę SMG/KRC, z których wynika, że reklamy mBanku są szczególnie atrakcyjne dla odbiorców.

To kolejne nagrody i nominacje, jakie mBank otrzymał za pionierski model bankowości internetowej. Podsumowując najważniejsze wyróżnienia dla mBanku w ubiegłym roku warto przypomnieć przyznanie prestiżowej nagrody Alicji. Jurorzy konkursu, wśród nich m.in. profesorowie Marek Belka, Antoni Kantecki i Ryszard Ławniczak wyróżnili Alicją 2000 BRE Bank za nowoczesny, elektroniczny mBank.

W 2001r. VII Polskie Forum Kapitałowo-Finansowe na Ogólnopolskiej Olimpiadzie Usług Bankowych „Twoje Pieniądze” przyznało brązowy medal dla mBanku za najlepiej skonstruowany produkt e-Konto w kategorii Rachunek Oszczędnościowo-Rozliczeniowy. mBank zdobył również jedną z najbardziej prestiżowych nagród przyznawanych za osiągnięcia w dziedzinie marketingu bezpośredniego – Boomerang. Organizator konkursu – Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego bardzo wysoko oceniło nie tylko strony internetowe mBanku www.mBank.com.pl, ale przede wszystkim skuteczność internetowej kampanii marketingowej.
Również w ubiegłym roku redakcja Dotcomu oraz zespół First Tuesday Warsaw wręczyli Patenty, nagrody za osiągnięcia w dziedzinie Internetu i nowych technologii. W kategorii Transformacja nagrodę otrzymał BRE Bank za produkt mBank.

BRE Banku SA został również wyróżniony Srebrną Effie, nagrodą w kategorii Usługi finansowe za produkt mBank, kampanię: „Ludzi i pieniądze traktujemy poważnie”.

Pod koniec ubiegłego roku mBank otrzymał główną nagrodę „Grand Targeton”, w konkursie na najlepszy projekt internetowy, oraz nagrodę w kategorii na najlepszy projekt połączenia działalności internetowej z tradycyjną jako „Pierwszy wirtualny bank w Polsce – i jego serwis WWW”.

http://www.mbank.com.pl

Sylwester KozakKolejne nagrody dla mBanku

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.