Do Grupy AdWeb z końcem roku dołączyły dwie marki świadczące usługi hostingu i SEO.
Nowymi nabytkami agencji są marki Group5 oraz Altblue, rozwijane dotychczas przez amerykańską spółkę Vogan. Od nowego roku będą stanowić uzupełnienie oferty marki 2BE.PL, specjalizującej się w usługach skierowanych do biznesu.
Group5 to dostawca hostingu oferujący konta bez limitu pojemności i transferu. Z usług Altblue korzystają zaś głównie przedsiębiorcy z sektora MŚP oraz osoby zajmujące się pozycjonowaniem stron internetowych.
Transakcja jest wynikiem realizowania procesu konsolidacji rynku hostingowego, przekonują przedstawiciele Grupy Adweb. W poprzednich latach agencja przejęła w sumie dziesięć marek, zajmujących się usługami hostingowymi oraz marketingiem w wyszukiwarkach. Obecnie w skład Grupy Adweb, poza marką 2BE.PL, wchodzi agencja interaktywna Adweb, agencja public relations VanguardPR, studio programistyczne CodeFathers oraz marka AdSeo, zajmująca się pozycjonowaniem stron internetowych.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.