Kolejni certyfikowani partnerzy sieci Adkontekst

Opublikowano: 11 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Agencje Bluerank i Marketing Online dołączyły do grona certyfikowanych partnerów sieci Adkontekst w ramach programu partnerskiego uruchomionego w październiku 2008 r. Obie firmy  spełniły wszystkie warunki niezbędne do uzyskania tego statusu – zarówno finansowe, jak i formalne, czyli egzamin testowy z zakresu prowadzenia kampanii SEM w sieci Adkontekst.
„Nowi certyfikowani partnerzy sieci Adkontekst to agencje z wieloletnim doświadczeniem w obszarze planowania i realizacji działań marketingowych w internecie. Bardzo cieszymy się, że mogliśmy potwierdzić ich wysokie kompetencje  naszym certyfikatem” – mówi Łukasz Duda, Dyrektor Sieci Adkontekst.

Program certyfikacji partnerów sieci Adkontekst został uruchomiony na początku października 2008 r. Program ten został stworzony z myślą o specjalistach marketingu w wyszukiwarkach internetowych, którzy chcą potwierdzić swoje umiejętności tworzenia i zarządzania kampaniami SEM w sieci Adkontekst. Oprócz formalnego potwierdzenia wysokich kwalifikacji w tym zakresie, uczestnictwo w programie pozwala uzyskać liczne udogodnienia w zakresie prowadzenia kampanii oraz korzyści wizerunkowe.

„Program partnerski Adkontekst adresowany jest do agencji, które oferują wysokiej jakości usługi  PPC. Uzyskanie przez Bluerank certyfikatu potwierdza nasze kompetencje i  dobrą pozycję na rynku SEM”- komentuje Maciej Gałecki, CEO & Partner Bluerank.

www.adkontekst.pl

Hanna LaskowskaKolejni certyfikowani partnerzy sieci Adkontekst

Podziel się!

O autorze

hania