W minionym tygodniu status Google AdWords Professional zyskała Małgorzata Kucharska, specjalista ds. promocji w poznańskiej spółce Sunrise System.
Certyfikat poświadcza znajomość zasad zarządzania kampaniami linków sponsorowanych dla wielu klientów oraz umiejętności wdrażania zaawansowanych czynności optymalizacyjnych.
System Google Adwords jako program reklamowy jest źródłem dochodu dla korporacji oraz jedyną płatną możliwością wpłynięcia na to, jakie wyniki wyszukiwarka Google zwraca po wpisaniu zapytania przez internautę. Traktowane jako komplementarne wobec pozycjonowania, linki sponsorowane mają tę zaletę, że są widoczne w bardzo krótkim czasie od momentu zainicjowania kampanii. Na efekty nie trzeba czekać. A przy tym koszty są relatywnie niskie – w większości przypadków reklamodawca płaci wyłącznie za kliknięcia, czyli wejścia internautów na stronę z ofertą. W porównaniu z kosztownymi kampaniami w innych mediach, stawki za kliknięcie od kilkadziesiąt groszy (do kilku złotych) są rzeczywiście niewygórowane.
Pojedynczą kampanią może teoretycznie zarządzać każdy. Praktyka wskazuje natomiast, że linki sponsorowane Google AdWords są na tyle specyficzną formą reklamową, że w jej prowadzenie warto zaangażować wyspecjalizowaną osobę. Certyfikat Google AdWords Professional jest obiektywnym kryterium oceny wiedzy i skuteczności menedżera. Aby zyskać status certyfikowanego specjalisty Adwords, konieczne jest zdanie egzaminu, ale najważniejsze jest potwierdzone doświadczenie w prowadzeniu kampanii i zarządzaniu określonymi budżetami reklamowymi.
Od osoby posiadającej taki status reklamodawca może wymagać szerokich kompetencji: zaplanowania kampanii, doboru i wyceny słów kluczowych, stworzenia odpowiedniej liczby grup reklam, doradztwa w zakresie dziennego budżetu, bieżącej optymalizacji jakości linków i kosztów reklamy, a także sporządzania raportów ze skuteczności kampanii i jej poszczególnych komponentów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.