Do grona klientów GetResponse dołączył INGLOT – polska marka kosmetyków kolorowych, posiadająca obecnie niemal 740 salonów w 80 krajach na 6 kontynentach.
Współpraca trwa od początku czerwca i obejmuje wsparcie w zakresie technologii, doradztwo oraz realizację poszczególnych elementów kampanii online.
Intensywny plan rozwoju INGLOT przewiduje otwarcia kolejnych salonów na nowych rynkach. Wiemy, że w realizacji tych działań niezbędne będą kompleksowe, i przede wszystkim skuteczne kampanie digitalowe. Dlatego właśnie wybraliśmy GetResponse – firmę z długoletnim doświadczeniem na rynku międzynarodowym. Liczymy na to, że nasza współpraca z GetResponse będzie inspirująca oraz przyniesie satysfakcjonujące efekty – powiedział Krzysztof Fic, Kierownik Działu E-commerce ds. Marketingu.
Marka korzysta z platformy GetResponse m.in. w celu optymalizacji działań email marketingowych, wysyłki newsletterów oraz zwiększenia zaangażowania fanów marki.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.