Do grona klientów GetResponse dołączył INGLOT – polska marka kosmetyków kolorowych, posiadająca obecnie niemal 740 salonów w 80 krajach na 6 kontynentach.
Współpraca trwa od początku czerwca i obejmuje wsparcie w zakresie technologii, doradztwo oraz realizację poszczególnych elementów kampanii online.
Intensywny plan rozwoju INGLOT przewiduje otwarcia kolejnych salonów na nowych rynkach. Wiemy, że w realizacji tych działań niezbędne będą kompleksowe, i przede wszystkim skuteczne kampanie digitalowe. Dlatego właśnie wybraliśmy GetResponse – firmę z długoletnim doświadczeniem na rynku międzynarodowym. Liczymy na to, że nasza współpraca z GetResponse będzie inspirująca oraz przyniesie satysfakcjonujące efekty – powiedział Krzysztof Fic, Kierownik Działu E-commerce ds. Marketingu.
Marka korzysta z platformy GetResponse m.in. w celu optymalizacji działań email marketingowych, wysyłki newsletterów oraz zwiększenia zaangażowania fanów marki.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AITylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AI, podczas gdy 46,2% nie wykorzystuje żadnych narzędzi sztucznej ...
- Brand24: Prowly zaprasza do sprzedaży akcji po 50,10 PLNProwly.com sp. z o.o. (“Prowly”), podmiot z Grupy Semrush Holdings, Inc. (“Semrush”), który posiada 76,99% akcji w kapitale zakładowym notowanej ...
- Cashback – 70% Polaków zna tę usługę zakupowąCashback staje się coraz bardziej pożądanym benefitem zakupowym wśród polskich konsumentów. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Klarny, niemal 70 proc. ...
- PARP: 600 tys. zł wsparcia dla startupów z Polski WschodniejJuż 1 kwietnia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uruchomi kolejny nabór wniosków w działaniu FEPW 01.01 Platformy startowe dla nowych ...