Kolejny klient GetResponse – INGLOT

Jesteś związany z branżą e-commerce?
Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać na bieżąco informacje, raporty, zapowiedzi wydarzeń branżowych oraz praktyczne porady wspierające Twój rozwój!

Do grona klientów GetResponse dołączył INGLOT – polska marka kosmetyków kolorowych, posiadająca obecnie niemal 740 salonów w 80 krajach na 6 kontynentach.

Współpraca trwa od początku czerwca i obejmuje wsparcie w zakresie technologii, doradztwo oraz realizację poszczególnych elementów kampanii online.

Kolejny klient GetResponse – INGLOT 1Intensywny plan rozwoju INGLOT przewiduje otwarcia kolejnych salonów na nowych rynkach. Wiemy, że w realizacji tych działań niezbędne będą kompleksowe, i przede wszystkim skuteczne kampanie digitalowe. Dlatego właśnie wybraliśmy GetResponse – firmę z długoletnim doświadczeniem na rynku międzynarodowym. Liczymy na to, że nasza współpraca z GetResponse będzie inspirująca oraz przyniesie satysfakcjonujące efekty – powiedział Krzysztof Fic, Kierownik Działu E-commerce ds. Marketingu.

Marka korzysta z platformy GetResponse m.in. w celu optymalizacji działań email marketingowych, wysyłki newsletterów oraz zwiększenia zaangażowania fanów marki.

Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Women TechStyle Summit 2025 (online)
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025

Najnowsze wpisy

Scroll to Top