Kompass Poland i agencja interaktywna Kompan.pl podpisały umowę o współpracy partnerskiej.
Umowa dotyczy pośrednictwa sprzedaży produktów wyszukiwarkowych klientom Kompass. Dzięki współpracy z Kompan.pl , klienci Kompass otrzymają gwarancję kierowania ruchu z grupy docelowej na ich własne witryny www. – Jest to wyjątkowa oferta na rynku kierowana do małych i średnich firm z gwarancją efektu za rozsądne pieniądze. Ruch będzie kierowany z systemu Google AdWords i innych systemów funkcjonujących na polskim rynku – informuje Dorota Zdun-Angotti – prezes zarządu Kompass Poland Sp. z o.o.
– Dzięki współpracy z Kompass Polska możemy na szeroką skalę zaoferować rozwiązania performance-marketingu. Jesteśmy dumni, że europejska firma o kilkudziesięcioletniej tradycji wybrała Kompan.pl do obsługi własnych klientów – dodaje Mateusz Ostachowski, Członek Zarządu Kompan.pl Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.