15 października 2009 roku, Warszawa
W czasach, kiedy internet stał się podstawowym narzędziem w walce o Klienta powstała potrzeba stworzenia nowych kanałów marketingowych, skutecznych w docieraniu do coraz bardziej świadomego i wymagającego konsumenta.
Centrum Promocji Informatyki zaprasza do udziału w konferencji „Nowe kanały e-marketingu”, podczas której zaprezentowane zostaną kanały i możliwości technologiczne w działaniach e-marketingowych. Organizatorzy pokażą jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby skutecznie zwiększyć efektywność kampanii marketingowych i wyprzedzić konkurencję.
W programie (10:00-17:00):
- Krzysztof Urbanowicz (Prezes Mediapolis) – Blog marketing
- Katarzyna Domańska (Wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego) – Jak marketing bezpośredni wspiera e-marketing – inspiracje i trendy
- Marcin Maj (Dyrektor Zarządzający, os3 multimedia) – Jak skutecznie wykorzystać potencjał społeczności?
- Adam Dyba (Prezes AdAction) – Advergaming – gry reklamowe i reklama w grach komputerowych
- Rafał Tyborowski (Dyrektor Biura Reklamy, Call2action) – Out of Home TV (OOH TV) – Nowa jakość komunikacji
- Robert Stopyra (Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Mobile Entertainment Europe) – Marketing mobilny – teoria i wykorzystanie w praktyce. Case: bruno banani dla P&G
- Marcin Olszewski (V2Media) – Reklama video on-line to nie tylko pre-rolle
- Cezary Terepka (Prezes PPP Marketing) – Reklama poprzez bluetooth
- Marcin Kandefer (Manager ds. Kluczowych Klientów, Ideo) – Przepis na wirusa
- Marcin Gugała (media planning director, SARE) – Email marketing – skuteczna alternatywa kampanii displayowych
- Łukasz Borawski (Inforcom) – Radio internetowe jako nowoczesne medium rozrywkowe
Więcej informacji: www.marketingnews.com.pl/em.pdf
Kontakt z koordynatorem:
Agata Soboń
[email protected]
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.