Konferencja Nowe kanały e-marketingu

Opublikowano: 24 września 2009. Kategoria: Patronaty. Tagi: , ,

15 października 2009 roku, Warszawa

W czasach, kiedy internet stał się podstawowym narzędziem w walce o Klienta powstała potrzeba stworzenia nowych kanałów marketingowych, skutecznych w docieraniu do coraz bardziej świadomego i wymagającego konsumenta.

Centrum Promocji Informatyki zaprasza do udziału w konferencji „Nowe kanały e-marketingu”, podczas której zaprezentowane zostaną kanały i możliwości technologiczne w działaniach e-marketingowych. Organizatorzy pokażą jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby skutecznie zwiększyć efektywność kampanii marketingowych i wyprzedzić konkurencję.

W programie (10:00-17:00):

  • Krzysztof Urbanowicz (Prezes Mediapolis) – Blog marketing
  • Katarzyna Domańska (Wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego) – Jak marketing bezpośredni wspiera e-marketing – inspiracje i trendy
  • Marcin Maj (Dyrektor Zarządzający, os3 multimedia) – Jak skutecznie wykorzystać potencjał społeczności?
  • Adam Dyba (Prezes AdAction) – Advergaming – gry reklamowe i reklama w grach komputerowych
  • Rafał Tyborowski (Dyrektor Biura Reklamy, Call2action) – Out of Home TV (OOH TV) – Nowa jakość komunikacji
  • Robert Stopyra (Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Mobile Entertainment Europe) – Marketing mobilny – teoria i wykorzystanie w praktyce. Case: bruno banani dla P&G
  • Marcin Olszewski (V2Media) – Reklama video on-line to nie tylko pre-rolle
  • Cezary Terepka (Prezes PPP Marketing) – Reklama poprzez bluetooth
  • Marcin Kandefer (Manager ds. Kluczowych Klientów, Ideo) – Przepis na wirusa
  • Marcin Gugała (media planning director, SARE) – Email marketing – skuteczna alternatywa kampanii displayowych
  • Łukasz Borawski (Inforcom) – Radio internetowe jako nowoczesne medium rozrywkowe

Więcej informacji: www.marketingnews.com.pl/em.pdf

Kontakt z koordynatorem:

Agata Soboń
pr@cpi.com.pl

Dawid ZarazińskiKonferencja Nowe kanały e-marketingu

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.