15 października 2009 roku, Warszawa
W czasach, kiedy internet stał się podstawowym narzędziem w walce o Klienta powstała potrzeba stworzenia nowych kanałów marketingowych, skutecznych w docieraniu do coraz bardziej świadomego i wymagającego konsumenta.
Centrum Promocji Informatyki zaprasza do udziału w konferencji „Nowe kanały e-marketingu”, podczas której zaprezentowane zostaną kanały i możliwości technologiczne w działaniach e-marketingowych. Organizatorzy pokażą jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby skutecznie zwiększyć efektywność kampanii marketingowych i wyprzedzić konkurencję.
W programie (10:00-17:00):
- Krzysztof Urbanowicz (Prezes Mediapolis) – Blog marketing
- Katarzyna Domańska (Wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego) – Jak marketing bezpośredni wspiera e-marketing – inspiracje i trendy
- Marcin Maj (Dyrektor Zarządzający, os3 multimedia) – Jak skutecznie wykorzystać potencjał społeczności?
- Adam Dyba (Prezes AdAction) – Advergaming – gry reklamowe i reklama w grach komputerowych
- Rafał Tyborowski (Dyrektor Biura Reklamy, Call2action) – Out of Home TV (OOH TV) – Nowa jakość komunikacji
- Robert Stopyra (Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Mobile Entertainment Europe) – Marketing mobilny – teoria i wykorzystanie w praktyce. Case: bruno banani dla P&G
- Marcin Olszewski (V2Media) – Reklama video on-line to nie tylko pre-rolle
- Cezary Terepka (Prezes PPP Marketing) – Reklama poprzez bluetooth
- Marcin Kandefer (Manager ds. Kluczowych Klientów, Ideo) – Przepis na wirusa
- Marcin Gugała (media planning director, SARE) – Email marketing – skuteczna alternatywa kampanii displayowych
- Łukasz Borawski (Inforcom) – Radio internetowe jako nowoczesne medium rozrywkowe
Więcej informacji: www.marketingnews.com.pl/em.pdf
Kontakt z koordynatorem:
Agata Soboń
[email protected]
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.