Firma Google nie będzie już oferować bezpłatnego dostępu do pakietu Apps. Jest jednak dobra wiadomość dla obecnych użytkowników.
Tłumacząc swoją decyzję, Google przekonuje, że chce skupić się na jakości usług świadczonych dla biznesowych, płacących klientów. Firma zachęca użytkowników szukających darmowych rozwiązań do korzystania z poczty Gmail, dysku Dirve i innych konsumenckich produktów.
Dobra wiadomość jest taka, że osoby, które już korzystają z darmowego pakietu będą mogły robić to nadal – bezpłatnie. Wprowadzane zasady obowiązują więc tylko nowych użytkowników, którzy będą mogli od teraz skorzystać jedynie z opcji płatnej (50 dolarów rocznie za użytkownika).
Google Apps oferuje 24-godzinne wsparcie przez cały tydzień, 25GB skrzynkę oraz gwarancję 99,9-proc. dostępności rozwiązania. Zawiera w sobie takie usługi jak poczta elektroniczna, kalendarz, dzielenie dokumentów, przestrzeń na pliki.
Jak donosi Wall Street Journal, zyski Google z tytułu płatnych subskrybcji pakietu Apps przyniosły firmie około miliard dolarów w ubiegłym roku. Z rozwiązania korzysta obecnie ponad 5 mln firm i ok. 40 mln użytkowników – większość z nich z oferty bezpłatnej.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.