Użytkownicy serwisu MySpace mogą zalogować się na swoje konto wykorzystując technologię Facebook Connect. Wydaje się, że to oficjalny koniec rywalizacji pomiędzy niegdyś największymi rywalami.
Podczas wspólnego spotkania prasowego przedstawiciele serwisów Facebook i MySpace ogłosili rozszerzenie współpracy, która zaowocowała pojawieniem się przycisku „Połącz z Facebookiem” na stronie głównej MySpace.
Udostępniono również opcję współdzielenia aktywności pomiędzy serwisami. Użytkownicy, którzy zalogują się do MySpace z pomocą hasła z Facebooka będą mogli wyświetlać aktywność z największego serwisu społecznościowego świata w jego niegdyś najważniejszym konkurencie.
Analitycy są dość zgodni w ocenie tego wydarzenia – wydaje się, że MySpace pogodził się z hegemonią Facebooka, który jeszcze kilka lat temu przegrywał popularnością i ilością użytkowników. Lepiej więc współpracować niż konkurować. Z drugiej zaś strony to kolejny etap specjalizacji MySpace i skupienia się wokół artystów i ich fanów.
Mashup your Facebook Likes on Myspace
Myspace | Myspace Video
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.