Koniec sporów wokół WP

Opublikowano: 3 sierpnia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Podczas środowego zgromadzenia wierzycieli został przegłosowany jednomyślnie układ zaproponowany przez Zarząd Wirtualnej Polski S.A.: Macieja Grabskiego i Jacka Kawalca – tym samym Portal pozostanie w Gdańsku w ramach spółki akcyjnej Wirtualna Polska S.A.

”Kończą się wszystkie spory, a Wirtualna Polska – kontynuuje swoja drogę po duży sukces rynkowy’ – powiedział Jacek Kawalec, członek Zarządu WP.

Portal, który jesienią będzie obchodził swoje dziesięciolecie w dalszym ciągu prowadzony w ramach spółki akcyjnej Wirtualna Polska S.A. Nie zmieni się więc akcjonariusz Portalu. Przedsiębiorstwo będzie prowadzone w ramach Grupy TP.

‚Wierzę, że Telekomunikacja Polska i Wirtualna Polska skorzystają na współpracy. WP to firma z olbrzymim potencjałem, co pokazała przez ostatni rok. Portal, lider oglądalności, dzielna załoga i TP – rzetelny właściciel odniosą wspólnie razem sukces’ – powiedział Maciej Grabski, członek Zarządu WP.

Wirtualna Polska notuje stały bardzo dynamiczny wzrost przychodów, a w II kwartale 2005 roku osiągnęła pierwszy w historii zysk netto na poziomie 0,9 mln zł. Dynamika wzrostu przychodów, ze sprzedaży reklamy w II kwartale przekroczyła 130 proc., czyli była znacznie wyższa niż wzrost rynku.

‚Wierzymy, że ulegną zwiększeniu udziały Wirtualnej Polski w rynku. Już dziś szacuję, że przekroczyliśmy 25% udziałów w rynku reklamy internetowej i dzięki dzisiejszym decyzjom sprzedaż powinna znacznie wzrosnąć. Cieszymy się, że praca naszej załogi przyniosła tak dobre wyniki i że rosną szanse na zdyskontowanie dziesięcioletniej pracy akcjonariuszy i pracowników.’ – dodał Maciej Grabski.

http://www.wp.pl

Sylwester KozakKoniec sporów wokół WP

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.