„The Daily”, pierwszy magazyn wyłącznie dla iPada, zostanie zamknięty po dwóch latach od premiery.
Wydawca „The Daily”, firma News Corp. należąca do Ruperta Murdocha, poinformowała, że część zespołu magazynu, nad którym pracowało ok. 120 osób, zajmować będzie się tabloidem „New York Post”. Część została zaś zwolniona.
Od swojego uruchomienia „The Daily” było odważnym eksperymentem w cyfrowym wydawnictwie i niezwykłą maszyną innowacji. Niestety przekonaliśmy się, że nie możemy znaleźć tak dużej grupy odbiorców by wypracować wystarczający, długoterminowy model biznesowy. Wykorzystamy jednak zdobytą wiedzę w naszych pozostałych projektach – przekonuje Murdoch.
„The Daily” uruchomione zostało w 2009 r. z wielkim medialnym zainteresowaniem. Promocja ze strony Apple, odważne zapowiedzi, palma pierwszeństwa – wszystko to stanowiło obietnicę biznesowego sukcesu. Mimo technologicznych fajerwerków, magazyn pozostał wydawnictwem bez wyrazu, zbyt ogólnym i zbyt mocno zakorzenionym w „papierowym” dziedzictwie. Mimo 100 tys. subskrybentów nie udało się zbudować modelu biznesowego, w którym zyski są większe niż koszty. Szkoda.
Warto dodać, że zamknięcie „The Daily” to jeden z przejawów szerszej reorganizacji w News Corp. Ze struktur grupy wyodrębniona zostanie nowa firma, która przejmie działalność wydawniczą oraz nazwę, a pozostała część spółki, pod nazwą Fox Group, skupi się na przede wszystkim na biznesie telewizyjnym i filmowym.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.