16 maja został rozstrzygnięty organizowany przez firmę Coca-Cola konkurs pod nazwą „Akcja rekrutacja”. Współorganizatorem akcji był portal Gazeta.pl, a patronami studencki magazyn „dlaczego” i Radiostacja. Nagroda w konkursie to staż w działach marketingu lub PR Coca-Cola Company.
Konkurs „Akcja rekrutacja” adresowany był do studentów ostatnich lat kierunków ekonomicznych i marketingowych. Konkurs miał dwa etapy, pisemny i ustny. Polegał na przygotowaniu strategii marketingowej dla firmy Coca-Cola dla danego województwa. Wszystkie materiały potrzebne do napisania pracy znajdowały się na specjalnie stworzonej dla akcji stronie w portalu Gazeta.pl.
W portalu Gazeta.pl zarejestrowało się 154 zespołów. Każdy zespół tworzyły 3 osoby.
Dwadzieścia spośród wszystkich zgłoszonych drużyn zostało wybranych przez specjalnie do tego powołane jury i zaproszonych na prezentacje swoich strategii do biura regionalnego firmy Coca-Cola w Warszawie.
Pierwsze miejsce zajęła drużyna ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w składzie Maciej Kossowski, Olimpia Romanik i Magdalena Drąg. Jako zwycięzcy mieli możliwość wyboru miejsca praktyk i wybrali Warszawę. Zespół ze Śląskiej Międzynarodowej Szkoły Handlowej, który zajął drugie miejsce, pojedzie w nagrodę na praktyki do oddziału firmy Coca-Cola do Kijowa. Natomiast zdobywcy trzeciego miejsca, drużyna z Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, odbędą praktyki w Budapeszcie.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.