Wirtualna Polska oddaje swoje logo w ręce internautów. Trwa drugi etap konkursu na urodzinowe logo Wirtualnej Polski. Portal, z okazji swojego 15-lecia, zorganizował nietypową zabawę dla użytkowników. Ich zadaniem było zaprojektowanie logo, nawiązującego do święta WP.
Z 1100 zgłoszonych prac, komisja konkursowa wybrała 6 propozycji. Poddaje je właśnie pod ocenę internautów.
Wszystkie projekty zobaczyć można na specjalnej, urodzinowej witrynie Wirtualnej Polski – 15lat.wp.pl – w zakładce „konkurs”. Tutaj też można oddać głos na wybrany przez siebie projekt. Głosować można do 15 września.
Każda osoba biorąca udział w głosowaniu może nie tylko zdecydować o urodzinowym logo, a tym samym o wyglądzie strony głównej WP (bo tam właśnie prezentowany będzie zwycięski projekt), ale ma też szansę wygrania atrakcyjnych nagród. Wystarczy, prócz oddania głosu na najciekawsze – zdaniem głosującego – logo, uzasadnić swój wybór. Piętnaście najciekawszych odpowiedzi zostanie nagrodzonych zegarkami TIMEX.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.