Bezpłatne licencje na system TETA CRM oraz rabaty na zakup nowej aplikacji mogą wygrać firmy, które wezmą udział w konkursie zorganizowanym przez TETA S.A. , wrocławskiego producenta systemów wspomagających zarządzanie.
„Konkurs na stronach TETY jest skierowany w głównej mierze do małych i średnich przedsiębiorstw, które mają świadomość roli, jaką odgrywają właściwe relacje z klientami, jednak nie decydują się na zakup markowego oprogramowania CRM ze względu na wysokie koszty. Naszym celem jest pokazanie alternatywy w postaci funkcjonalnego produktu w przystępnej cenie. Oczywiście o jego zaletach najszybciej przekonają się zwycięzcy naszego konkursu, którzy zostaną nagrodzeni licencjami TETA CRM.”” – powiedział Jerzy Krawczyk, prezes TETA S.A.
Odpowiedzi na pytania konkursowe będą oceniane przez komisję składającą się z ekspertów z dziedziny CRM – konsultantów firmy Process4E i TETA S.A. Akcja została także wsparta mailingiem do wyselekcjonowanej grupy osób. Laureatami konkursu zostaną firmy, które udzielą najciekawszych odpowiedzi na pytania konkursowe.
Kampania rozpoczęła się 15 lipca.
http://www.teta.com.pl/konkurs
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.