Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl uruchomiła kolejny serwis dedykowany kierowcom. Tym razem serwis dla zainteresowanych budową infrastruktury drogowej w Polsce.
Polska stała się największym placem budowy w Europie. Obok masy inwestycji związanych z budownictwem mieszkaniowym, wystartował wreszcie długo oczekiwany program budowy dróg. Fundusze unijne pozwalają na równoległą realizację, obok kluczowych dla kraju projektów, jak drogi ekspresowe i autostrady, również lokalnych przedsięwzięć. A wszystko na pięć lat przed Euro 2012.
– Nasilenie inwestycji obserwujemy od momentu akcesji Polski do Unii. Nasza redakcja mieści się we Wrocławiu także na własne oczy obserwujemy jak wiele się dzieje. Nasi dziennikarze, obok typowych wydarzeń motoryzacyjnych, odwiedzają także place budów kluczowych projektów – mówi Michał Kluba, Prezes Zarządu Internet Service SA, operatora mojeauto.pl – Niestety, dzieje się tak dużo, że nie jesteśmy w stanie opisywać wszystkich, nawet tych najważniejszych inwestycji. Z pomocą przychodzą nam sami Internauci – Ci podsyłają nam informacje i zdjęcia z lokalnych projektów. I tu właśnie zrodził się pomysł na ułatwienie im zadania…
Serwis Korespondent Drogowy (www.korespondentdrogowy.pl) jest serwisem społecznościowym skupiającym zainteresowanych rozbudową infrastruktury drogowej w kraju. Już w 2004 roku powstała w mojeauto.pl sekcja „Polskie Drogi”, w której zamieszczane są informacje o nowych projektach drogowych. Sekcja jest jedną z najpopularniejszych w ramach całego portalu.
– To informacje, które interesują nas wszystkich – dodaje Michał Kluba – Trudno akceptować stan naszych dróg, zwłaszcza w bliskim sąsiedztwie Niemiec czy Czech. Właśnie nasi południowi sąsiedzi udowadniają, że zmarnowaliśmy ostatnie 15 lat i czas teraz na odrabianie zaległości.
Idea serwisu Korespondent Drogowy jest bardzo prosta – każdy Internauta, po rejestracji w serwisie, może zamieszczać nieograniczoną liczbę relacji z dowolnych inwestycji drogowych w kraju – począwszy od najważniejszych arterii a skończywszy na drogach osiedlowych. Relacje zawierające opis budowy i zdjęcia są wprowadzane za pomocą formularza, w którym Użytkownik, obok określenia rodzaju i numeru czy nazwy drogi, zaznacza na mapie Google dokładną lokalizację. Wszystkie relacje korespondentów są publikowane właśnie wg rodzaju drogi i lokalizacji. Np. kierowca poszukujący informacji o modernizacji drogi krajowej nr 8 znajdzie relacje z miejsc na całym jej przebiegu, niezależnie czy modernizacja dotyczy odcinka poza miastami czy w ich obrębie. Dotarcie do informacji zostało ułatwione poprzez zaznaczanie zamieszczonych relacji na mapach, automatycznie skalujących się do przebiegu danej drogi.
Korespondent Drogowy to pierwszy serwis z zaprojektowanej grupy „serwisów drogowych mojeauto.pl”. Kolejne będą wdrażane na przełomie października i listopada. Ich głównym celem jest ułatwianie kierowcom planowania trasy podróży oraz zbiorcza prezentacja informacji o wszystkich realizowanych inwestycjach drogowych, zwłaszcza pod kątem wykorzystania środków unijnych oraz przygotowań do Euro 2012.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.