Kto wchodzi na Gazeta.pl?

Opublikowano: 19 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Agencja interaktywna Opcom Grupa Eskadra przygotowała kampanię wizerunkową portalu Gazeta.pl. Akcja ruszyła pod hasłem „Kto wchodzi na Gazeta.pl?”.

Strategicznym celem kampanii jest uświadomienie internautom, że za marką Gazeta.pl kryje się rodzina serwisów tematycznych oferujących ogromną różnorodność treści dla szerokiego grona odbiorców.

Internauci wciągnięci zostali w rywalizację o 20 000 PLN oraz o 20 iPodów Touch. Zabawa ma innowacyjny charakter – nie jest prowadzona w jednym serwisie internetowym. Opcom skoordynował działania konkursowe na pięciu różnych serwisach Agory (Plotek.pl, Widelec.pl, GameCorner.pl, Wiadomości.gazeta.pl oraz Blox.pl). Ukończenie zabawy wymaga interakcji użytkownika z każdym z wymienionych serwisów, co bezpośrednio przekłada się na realizację celu kampanii.

Kto wchodzi na Gazeta.pl? 1

Za reklamę outdoorową oraz prasową wspierającą działania interaktywne odpowiedzialna była Eskadra Marketing Services. Agencja ta przygotowała również hasła przewodnie i motywy graficzne kampanii.

To kolejna kampania wykorzystująca potencjał Grupy w spójnym użyciu wielu kanałów komunikacji.

www.ktowchodzina.gazeta.pl

Hanna LaskowskaKto wchodzi na Gazeta.pl?

Podziel się!

O autorze

hania