Brytyjski IAB, opierając się na danych pochodzących z badania Lightspeed Research, opublikował informacje dotyczące tego, jak treść oraz forma reklamy internetowej wpływa na zainteresowania użytkowników. Przekazy muszą mieć dla konsumentów wartość użytkową i pozwalać oszczędzać ich pieniądze, przekonują autorzy badania.
Więcej niż połowa badanych Brytyjczyków odpowiedziała, że największą uwagę skupia na takiej reklamie, która jest dla nich istotna, dotyczy ich. 43 proc. wybrało reklamę użyteczną, 33 proc. taką, która pozwala zaoszczędzić ich pieniądze.
Wyniki potwierdzają przekonanie, że ludzie lubię oszczędzać swoje pieniądze, najpopularniejsze odpowiedzi pokazują otwartość części konsumentów na bardziej ukierunkowane przekazy reklamowe.
Wyniki badania rozkładały się w pewnych przypadkach odmiennie w zależności od grup wiekowych. Młodsi internauci byli bardziej zainteresowani specjalnymi ofertami, ekskluzywnymi informacjami i zagadnieniami związanymi z rozrywką. Starsi zaś reklamami użytecznymi.
Pewne konkretne formaty reklamowe były oceniane wyżej niż inne. Respondenci zapamiętywali najlepiej sponsorowane linki w wyszukiwarkach, display, reklamy w mailach i pop-up’y.
Badania przekonują, że nawet pomimo, że nie wszyscy konsumenci klikają w reklamy, znają większość form reklamy online. Pokazują jednocześnie czego internauci chcą: reklam mających dla nich znaczenie, rozrywki i odniesienia się do pieniędzy – powiedziała Sorcha Proctor z IAB UK.
Źródło: eMarketer
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.