KupimyTo: komis w erze internetu

Opublikowano: 31 maja 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

KupimyTo, niemiecka firma z Frankfurtu nad Odrą i Słubic, obiecuje „szybką i sprawną sprzedaż elektroniki w internecie”. Nazywa się komisem 2.0.

KupimyTo oferuje wiele korzyści w porównaniu do usług oferowanych przez normalne komisy, również zajmujące się skupem urządzeń elektronicznych – przekonują twórcy projektu. Dwie podstawowe to dostęp do usługi przez całą dobę oraz brak konieczności wychodzenia z domu. Użytkownik może w kilku krokach sprawdzić cenę skupu swojego urządzenia. Jeśli zgadza się na proponowaną kwotę, pakuje urządzenie do paczki, która jest ubezpieczona i następnie odbierana z domu klienta przez DHL Polska. Po sprawdzeniu danych dotyczących stanu produktu (podanych wcześniej przez klienta), kwota sprzedaży jest przelewana na konto sprzedającego. Oprócz telefonów komórkowych skupowane są także tablety, laptopy, kamery, obiektywy itp.

Wyróżnikiem KupimyTo mają być także stałe ceny skupu. Nie trzeba więc targować się o każdą złotówkę. A oferta cenowa jest zdecydowanie atrakcyjna, w porównaniu z innymi możliwościami sprzedaży – przekonują twórcy.

kupimyto

Odnieśliśmy imponujący sukces w Niemczech, gdzie jesteśmy jedną z najpopularniejszych firm skupujących elektronikę na rynku. Od dłuższego czasu mamy świadomość, że chcielibyśmy wejść również na rynek w Polsce. Z racji naszej siedziby firmy, która mieści się przy granicy z Polską, pobliskiego uniwersytetu Viadrina oraz dużej liczby polskich pracowników uważamy się za polsko-niemiecką firmę – dodaje Christian Wolf, założyciel KupimyTo (niem. WirKaufens). Obecnie firma zatrudnia ponad 100 pracowników. Przed polskim debiutem uruchomiono oddziały w Austrii i w Hiszpanii.

Dawid ZarazińskiKupimyTo: komis w erze internetu

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.