Fundacja Netcamp zaprasza w środę 20 kwietnia o godzinie 18:00 na kolejne spotkanie branży IT w Business Club Szczecin. Na spotkaniu dowiemy się co jeszcze może nas zaskoczyć w IT i jakie trendy panują na rynku mobile, jak ugryźć analitykę internetową aby efektywnie mierzyć ruch na stronie, czy prawo działa w wirtualnym świecie gier online oraz jakie znaczenie ma technologia w rozwijaniu mobilnego startupu. Gościem specjalnym będzie Adobe.
Po prezentacjach organizatorzy zapraszają na branżowe dyskusje przy pizzy. Wymagana jest rejestracja na spotkanie i szkolenia. Aby ułatwić networking wśród uczestników i zobaczyć kto się wybiera na Netcampa warto zapisać się na to wydarzenia na Facebooku.
1. Zrób zdjęcie i lepiej wydawaj swoje pieniądze – Arek Skuza, SaveUp.pl
Arek opowie o swoim mobilnym startupie SaveUp, który zmienia sposób robienia zakupów. Wystarczy zrobić zdjęcie produktu by aplikacja rozpoznała przedmiot i wyszukała gdzie można kupić go najtaniej. Będzie też o znaczeniu technologii, ludzi, partnerów i wskaźników w startupie.
2. Jak ugryźć analitykę internetową, czyli o efektywnej strategii mierzenia ruchu na stronie – Mariusz Michalczuk, Conversion
Prezentacja będzie dotyczyła analityki internetowej – czym jest, jak jest postrzegana w oczach wielu ludzi. Mariusz opowie również jak powinien wyglądać prawidłowo zaprojektowany proces analizy ruchu na stronie i podejmowania na tej podstawie właściwych decyzji dotyczących naszej obecności online.
3. Magia i miecz – co może zostać skradzione w wirtualnym świecie? – Rafał Malujda, Radca prawny
Dynamiczny rozwój gier MMO/MMORPG on-line i innych wirtualnych przestrzeni sprawia, iż zasadne są pytania, czy prawo realnie obowiązuje w sieciach, za jakie zachowania można odpowiadać karnie, czy można „ukraść” wirtualny miecz, tarczę i hełm? Ciekawym wątkiem są także prawa własności intelektualnej, a w szczególności prawo autorskie.
4. Czy coś jeszcze może nas zaskoczyć w IT? – Tadeusz Chełkowski, Adobe
Przegląd wybranych trendów IT, które zmieniają życie użytkowników i twórców projektów informatycznych z perspektywy Adobe. Podczas prezentacji zostaną przedstawione technologie związane z tworzeniem Rich Internet Application, aplikacji na urządzenia mobilne, przetwarzaniem procesów biznesowych oraz zarządzaniem komunikacją z użytkownikami. Motywem wiodącym prezentacji jest demonstracja związku pomiędzy jakością komunikacji z użytkownikiem, a sukcesem prowadzonego przedsięwzięcia. Prezentacja kierowana jest przede wszystkim do osób prowadzących firmy związane z rynkiem IT , szukających inspiracji do tworzenia nowych produktów lub usług.
A 21 kwietnia w Technoparku Pomerania odbędą się dwa szkolenia:
- Wstęp do tworzenia aplikacji mobilnych przy użyciu narzędzi Adobe – Bartłomiej Soin, Adobe System Engineer
Podczas szkolenia zaprezentowane zostaną metody i narzędzia umożliwiające sprawne tworzenie aplikacji na urządzenia mobile jak smartfony i tablety.
- Opracowanie i analiza KPI na potrzeby analityki internetowej – Mariusz Michalczuk, Chief Web Analyst, Conversion
W warsztacie na podstawie case study uczestnicy wezmą udział w procesie tworzenia KPI (Key Performance Indicators) – od spotkania z przedstawicielami firmy do dobrania metryk i ich analizy. Na tej podstawie będziemy zastanawiali się, co można zrobić, jakie decyzje podjąć, aby poprawić omawiany serwis w wybranych aspektach.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.