Direct Traffic, firma specjalizująca się w marketingu wyszukiwarek i bezpiecznym pozycjonowaniu, wprowadziła nowe rozwiązanie o nazwie DirectReport. System ten pozwala monitorować skuteczność kampanii PPC w trybie on-line.
DirectReport to system raportujący, który umożliwia monitorowanie przebiegu i skuteczności kampanii typu PPC (Pay Per Click), czyli wykorzystujących popularne linki i boksy sponsorowane. Jest on uzupełnieniem aplikacji WebLog, dzięki której można monitorować skuteczność działań SEO (optymalizacja serwisów internetowych). System DirectReport pozwala z jednego miejsca nadzorować kampanię reklamową prowadzoną jednocześnie w kilku wyszukiwarkach. Aplikacja jest autorskim rozwiązaniem stworzonym przez programistów firmy Direct Traffic.
Możliwość śledzenia kampanii reklamowych prowadzonych w kilku wyszukiwarkach w tym samym czasie, na przykład w Google i Onecie, jest jedną z największych zalet DirectReport. System pozwala w trybie on-line porównywać wyniki działań reklamowych prowadzonych równolegle w różnych miejscach. Tym samym klient może ocenić skuteczność działań w trakcie kampanii, a nie po jej zakończeniu.
Zarówno moduł raportujący, jak pozostałe elementy aplikacji są bardzo rozbudowane. Użytkownicy mogą korzystać z szeregu statystyk i porównań, a duża ilość szablonów, kolorów, a nawet wersji językowych znacznie ułatwia sporządzanie raportów i prezentacji. Ostatnia cecha jest szczególnie istotna w przypadku korporacji międzynarodowych.
„DirectReport jest wyjątkowy, bo żadna inna aplikacja monitorująca na polskim rynku nie pozwala na analizowanie wielu, prowadzonych w różnych wyszukiwarkach kampanii. Do stworzenia takiego systemu skłoniły nas obserwacje działań naszych klientów. Coraz więcej firm prowadzi bowiem jednocześnie kampanie reklamowe w różnych wyszukiwarkach.” – powiedział Adam Witczak, Chief Technology Officer w firmie Direct Traffic.
Obecnie klienci, którzy zlecają firmie Direct Traffic prowadzenie działań reklamowych PPC i optymalizacje serwisów otrzymują dostęp do obydwu systemów raportujących w ramach jednego konta – DirectReport oraz WebLog
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.