Direct Traffic, firma specjalizująca się w marketingu wyszukiwarek i bezpiecznym pozycjonowaniu, wprowadziła nowe rozwiązanie o nazwie DirectReport. System ten pozwala monitorować skuteczność kampanii PPC w trybie on-line.
DirectReport to system raportujący, który umożliwia monitorowanie przebiegu i skuteczności kampanii typu PPC (Pay Per Click), czyli wykorzystujących popularne linki i boksy sponsorowane. Jest on uzupełnieniem aplikacji WebLog, dzięki której można monitorować skuteczność działań SEO (optymalizacja serwisów internetowych). System DirectReport pozwala z jednego miejsca nadzorować kampanię reklamową prowadzoną jednocześnie w kilku wyszukiwarkach. Aplikacja jest autorskim rozwiązaniem stworzonym przez programistów firmy Direct Traffic.
Możliwość śledzenia kampanii reklamowych prowadzonych w kilku wyszukiwarkach w tym samym czasie, na przykład w Google i Onecie, jest jedną z największych zalet DirectReport. System pozwala w trybie on-line porównywać wyniki działań reklamowych prowadzonych równolegle w różnych miejscach. Tym samym klient może ocenić skuteczność działań w trakcie kampanii, a nie po jej zakończeniu.
Zarówno moduł raportujący, jak pozostałe elementy aplikacji są bardzo rozbudowane. Użytkownicy mogą korzystać z szeregu statystyk i porównań, a duża ilość szablonów, kolorów, a nawet wersji językowych znacznie ułatwia sporządzanie raportów i prezentacji. Ostatnia cecha jest szczególnie istotna w przypadku korporacji międzynarodowych.
„DirectReport jest wyjątkowy, bo żadna inna aplikacja monitorująca na polskim rynku nie pozwala na analizowanie wielu, prowadzonych w różnych wyszukiwarkach kampanii. Do stworzenia takiego systemu skłoniły nas obserwacje działań naszych klientów. Coraz więcej firm prowadzi bowiem jednocześnie kampanie reklamowe w różnych wyszukiwarkach.” – powiedział Adam Witczak, Chief Technology Officer w firmie Direct Traffic.
Obecnie klienci, którzy zlecają firmie Direct Traffic prowadzenie działań reklamowych PPC i optymalizacje serwisów otrzymują dostęp do obydwu systemów raportujących w ramach jednego konta – DirectReport oraz WebLog
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.