Lepsza turystyka w wp.pl

Opublikowano: 28 kwietnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Kompleksowa oferta turystyczna, prosta nawigacja, klarowne podziały tematyczne oraz interaktywność są kluczowymi elementami uatrakcyjnionego serwisu turystycznego Wirtualnej Polski. Podstawowe działy serwisu uzupełniają rozbudowane belki nawigacyjne, pozwalające błyskawicznie przejść do wybranego bloku informacyjnego, bez konieczności kłopotliwego i czasochłonnego przeszukiwania zawartości całej witryny.

„Niezwykle przyjaznym użytkownikowi rozwiązaniem jest wprowadzona przez nas nawigacja kontekstowa. – podkreśla Olga Dębicka, Koordynator Serwisu Turystyka – Wraz z wyborem kraju, tu pomocne rozwijane menu, Internauta otrzymuje pełen zestaw wiadomości na jego temat. Za jednym kliknięciem ma zatem wgląd w podstawowe dane geopolityczne, informacje praktyczne, aktualne warunki pogodowe, relacje, czy oferty last minut.”

Na stronach Turystyki znalazły się też profesjonalne narzędzia wyszukiwawcze Travelplanet, partnera serwisu. Internauci skorzystają zatem z wyszukiwarek wyjazdów urlopowych i wakacyjnych: dojazdu własnego, czarterów, autokarów a także, szczególnie atrakcyjnej, wyszukiwarki ofert last minute. Do ich wglądu jest ponad 100 tysięcy ofert biur podróży. Nieufni skorzystać mogą z rezerwacji telefonicznych. Planując wyjazd sięgnąć można do praktycznych informacji, takich jak dane teleadresowe schronisk PTSM, campingów PFCC, ambasad, konsulatów, stawki paliw i opłat drogowych… Witrynę uzupełniają aktualności o turystycznych wydarzeniach w kraju i poza nim (dział Wiadomości), przydatne informacje o państwach w Europie i na świecie, porady dla podróżujących samolotem, pociągiem, samochodem, galerie fotografii, relacje z podróży, w tym raporty zbiorcze o państwach, czy regionach oraz elektroniczne wydanie magazynu o podróżach „Voyage”.

http://turystyka.wp.pl

Sylwester KozakLepsza turystyka w wp.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.