Kompleksowa oferta turystyczna, prosta nawigacja, klarowne podziały tematyczne oraz interaktywność są kluczowymi elementami uatrakcyjnionego serwisu turystycznego Wirtualnej Polski. Podstawowe działy serwisu uzupełniają rozbudowane belki nawigacyjne, pozwalające błyskawicznie przejść do wybranego bloku informacyjnego, bez konieczności kłopotliwego i czasochłonnego przeszukiwania zawartości całej witryny.
„Niezwykle przyjaznym użytkownikowi rozwiązaniem jest wprowadzona przez nas nawigacja kontekstowa. – podkreśla Olga Dębicka, Koordynator Serwisu Turystyka – Wraz z wyborem kraju, tu pomocne rozwijane menu, Internauta otrzymuje pełen zestaw wiadomości na jego temat. Za jednym kliknięciem ma zatem wgląd w podstawowe dane geopolityczne, informacje praktyczne, aktualne warunki pogodowe, relacje, czy oferty last minut.”
Na stronach Turystyki znalazły się też profesjonalne narzędzia wyszukiwawcze Travelplanet, partnera serwisu. Internauci skorzystają zatem z wyszukiwarek wyjazdów urlopowych i wakacyjnych: dojazdu własnego, czarterów, autokarów a także, szczególnie atrakcyjnej, wyszukiwarki ofert last minute. Do ich wglądu jest ponad 100 tysięcy ofert biur podróży. Nieufni skorzystać mogą z rezerwacji telefonicznych. Planując wyjazd sięgnąć można do praktycznych informacji, takich jak dane teleadresowe schronisk PTSM, campingów PFCC, ambasad, konsulatów, stawki paliw i opłat drogowych Witrynę uzupełniają aktualności o turystycznych wydarzeniach w kraju i poza nim (dział Wiadomości), przydatne informacje o państwach w Europie i na świecie, porady dla podróżujących samolotem, pociągiem, samochodem, galerie fotografii, relacje z podróży, w tym raporty zbiorcze o państwach, czy regionach oraz elektroniczne wydanie magazynu o podróżach „Voyage”.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.