Sieć reklamowa IDMnet podpisała umowę z firmą badawczą Gemius S.A. na wykorzystanie systemu GemiusGeo. Dzięki temu wyświetlanie reklam w zależności od rejonu geograficznego będzie jeszcze bardziej skuteczne. IDMnet już w 2001 roku, jako pierwsza firma w Polsce, wprowadziła geotargetowanie reklam.
System IDMgeo, który odpowiada za targetowanie geograficzne, rozpoznaje użytkownika na podstawie jego adresu IP. Pozwala to na wprowadzenie dodatkowych kryteriów w emisji reklam, takich jak kraj, województwo czy miasto. W praktyce oznacza to, że konkretny rodzaj reklamy można wyświetlać tylko dla mieszkańców danego regionu – na przykład firma ubezpieczeniowa o zasięgu ogólnopolskim może różnicować przekaz marketingowy w zależności od miejsca skąd się użytkownik łączy i kierować go do najbliższej placówki.
'Geotargetowanie wprowadziliśmy do naszej oferty już w 2001 roku, właśnie z firmą Gemius. Potem korzystaliśmy z bazy danych od zagranicznego dostawcy. Teraz powracamy do korzystania z bazy GemiusGeo, która dzięki unikalnej technologii weryfikacji jest obecnie najlepszą bazą dostępną na rynku.’ – powiedział Adam Dyba, Dyrektor Generalny IDMnet.
Targeting to emisja reklam tylko do wybranych użytkowników, którzy spełniają zdefiniowane kryteria. Technologia DoubleClick, z której korzysta IDMnet pozwala na targetowanie reklamy na wszystkich witrynach zrzeszonych w sieci. Oprócz geolokalizacji możliwe jest także targetowanie według takich kryteriów jak godzina, dzień tygodnia, limit emisji (capping), a nawet sytuacja meteorologiczna w wybranym regionie kraju (meteotargeting).
Wpisy promowane
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!