Sieć reklamowa IDMnet podpisała umowę z firmą badawczą Gemius S.A. na wykorzystanie systemu GemiusGeo. Dzięki temu wyświetlanie reklam w zależności od rejonu geograficznego będzie jeszcze bardziej skuteczne. IDMnet już w 2001 roku, jako pierwsza firma w Polsce, wprowadziła geotargetowanie reklam.
System IDMgeo, który odpowiada za targetowanie geograficzne, rozpoznaje użytkownika na podstawie jego adresu IP. Pozwala to na wprowadzenie dodatkowych kryteriów w emisji reklam, takich jak kraj, województwo czy miasto. W praktyce oznacza to, że konkretny rodzaj reklamy można wyświetlać tylko dla mieszkańców danego regionu – na przykład firma ubezpieczeniowa o zasięgu ogólnopolskim może różnicować przekaz marketingowy w zależności od miejsca skąd się użytkownik łączy i kierować go do najbliższej placówki.
'Geotargetowanie wprowadziliśmy do naszej oferty już w 2001 roku, właśnie z firmą Gemius. Potem korzystaliśmy z bazy danych od zagranicznego dostawcy. Teraz powracamy do korzystania z bazy GemiusGeo, która dzięki unikalnej technologii weryfikacji jest obecnie najlepszą bazą dostępną na rynku.’ – powiedział Adam Dyba, Dyrektor Generalny IDMnet.
Targeting to emisja reklam tylko do wybranych użytkowników, którzy spełniają zdefiniowane kryteria. Technologia DoubleClick, z której korzysta IDMnet pozwala na targetowanie reklamy na wszystkich witrynach zrzeszonych w sieci. Oprócz geolokalizacji możliwe jest także targetowanie według takich kryteriów jak godzina, dzień tygodnia, limit emisji (capping), a nawet sytuacja meteorologiczna w wybranym regionie kraju (meteotargeting).
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.