Lepsze geotargetowanie w IDMnet

Sieć reklamowa IDMnet podpisała umowę z firmą badawczą Gemius S.A. na wykorzystanie systemu GemiusGeo. Dzięki temu wyświetlanie reklam w zależności od rejonu geograficznego będzie jeszcze bardziej skuteczne. IDMnet już w 2001 roku, jako pierwsza firma w Polsce, wprowadziła geotargetowanie reklam.

System IDMgeo, który odpowiada za targetowanie geograficzne, rozpoznaje użytkownika na podstawie jego adresu IP. Pozwala to na wprowadzenie dodatkowych kryteriów w emisji reklam, takich jak kraj, województwo czy miasto. W praktyce oznacza to, że konkretny rodzaj reklamy można wyświetlać tylko dla mieszkańców danego regionu – na przykład firma ubezpieczeniowa o zasięgu ogólnopolskim może różnicować przekaz marketingowy w zależności od miejsca skąd się użytkownik łączy i kierować go do najbliższej placówki.

'Geotargetowanie wprowadziliśmy do naszej oferty już w 2001 roku, właśnie z firmą Gemius. Potem korzystaliśmy z bazy danych od zagranicznego dostawcy. Teraz powracamy do korzystania z bazy GemiusGeo, która dzięki unikalnej technologii weryfikacji jest obecnie najlepszą bazą dostępną na rynku.’ – powiedział Adam Dyba, Dyrektor Generalny IDMnet.

Targeting to emisja reklam tylko do wybranych użytkowników, którzy spełniają zdefiniowane kryteria. Technologia DoubleClick, z której korzysta IDMnet pozwala na targetowanie reklamy na wszystkich witrynach zrzeszonych w sieci. Oprócz geolokalizacji możliwe jest także targetowanie według takich kryteriów jak godzina, dzień tygodnia, limit emisji (capping), a nawet sytuacja meteorologiczna w wybranym regionie kraju (meteotargeting).

http://www.idmnet.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top