Przy obserwowanym dynamicznym wzroście rynku internetowego w Polsce, w szczególności rosnącym popycie na usługi świadczone przez Internet oraz reklamę internetową, INTERIA.PL utrzymuje imponującą dynamikę wzrostu gotówkowych przychodów. Od początku roku do końca listopada suma przychodów gotówkowych portalu o 59% przewyższyła sumę analogicznych przychodów osiągniętych w identycznym okresie zeszłego roku.
Gotówkowe przychody INTERIA.PL ze sprzedaży reklamy w listopadzie 2004 r. były o 121% wyższe od przychodów z tego samego tytułu w listopadzie ubiegłego roku. Jeszcze wyższa, niż w przypadku tylko reklamy, była dynamika wzrostu wszystkich przychodów gotówkowych portalu. W listopadzie br. przychody te były o 141% wyższe od osiągniętych w listopadzie 2003 r.
– Wyniki INTERIA.PL są efektem konsekwentnej realizacji przyjętej przez Zarząd strategii działania, nakierowanej na szybki organiczny wzrost portalu – komentuje sukcesy spółki Jacek Pasławski, Prezes Zarządu. – Jestem szczególnie zadowolony mogąc odnieść nasze dane o przychodach do danych publikowanych przez naszą bezpośrednią konkurencję i widzę, że rośniemy zdecydowanie szybciej oraz powiększamy udział w rynku.
– Wierzę, że determinacja w udostępnianiu użytkownikom kolejnych usług, które planujemy uruchomić w najbliższym czasie, zaowocuje jeszcze bardziej dynamicznym wzrostem przychodów z reklamy i z pozostałych sfer działalności portalu, a tym samym dalszym zwiększaniem naszego udziału w rynku – przekonuje Jacek Pasławski.
Według badania NetTrack instytutu SMG/KRC w trzecim kwartale br. wskaźnik znajomości spontanicznej portalu w grupie użytkowników Internetu kształtował się na poziomie 55% a znajomość wspomagana marki wyniosła 78%. Zgodnie z audytem oglądalności stron internetowych systemem gemiusTraffic w listopadzie portal INTERIA.PL odwiedziło 8,2 mln unikalnych użytkowników, którzy powracali na strony portalu 47,6 mln razy w ciągu miesiąca i spędzali na stronach portalu średnio 1 godzinę 22 minuty. W porównaniu z analogicznym miesiącem ubiegłego roku oznacza to wzrost liczby unikalnych użytkowników portalu o 39,3%.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.