LeroyMerlin.pl doradza
Z początkiem marca Leroy Merlin Polska uruchomiło swój serwis internetowy prezentujący szeroki wybór porad dotyczących majsterkowania, wystroju wnętrz, ogrodu oraz materiałów budowlanych.
Z badań, przeprowadzanych na zlecenie Leroy Merlin w grudniu 2003 r. przez SMG KRC MBC wynikało, że tylko 5% klientów DIY czyli branży zwanej 'Zrób to sam' korzysta z internetu jako źródła wiedzy na temat produktów kupowanych w marketach budowlanych.
Leroy Merlin postawiło jednak na rozwój tego aspektu. 'Głęboko wierzymy, że internet w Polsce nadal będzie rozwijał się dynamicznie, a zwyczaje związane z korzystaniem z sieci będą zmierzać w kierunku całkowitego wykorzystania jej w różnych dziedzinach życia, włączając w to szukanie porad na temat remontów, porównanie ofert produktowych i wiele innych funkcji' – powiedział Jerzy Majos Dyrektor Marketingu i Centrali Zakupów Leroy Merlin.
Po określeniu założeń projektu rozpoczęto szukanie długofalowego, wiarygodnego i sprawdzonego partnera, który potrafiłby działać w międzynarodowej grupie projektowej. Cechą charakterystyczną serwisu jest jego dynamika
i stała rozbudowa zawartości, uwzględniająca coraz większe oczekiwania klientów. Serwis WWW powierzono Internet Designers – agencji interaktywnej full service, która wykazała się także umiejętnością dostosowania się do proponowanej przez Leroy Merlin metodologii pracy.
W aktualnym serwisie internetowym leroymerlin.pl , jeśli ktoś dekoruje, majsterkuje, buduje lub ma ogród, znajdzie potrzebne i inspirujące porady oraz wskazówki jak dobrać produkty. Dzięki interaktywnej gazetce
z bieżącymi ofertami i promocjami łatwo zaplanować zakupy w realnym sklepie. Serwis zawiera szczegółowe informacje o wszystkich 14 hipermarketach budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin w Polsce, wraz z informacjami o oferowanych usługach.
'Serwis LeroyMerlin.pl to projekt na długie lata, który nigdy nie osiągnie etapu końca . Będziemy stale powiększać i doskonalić zawartość serwisu, uwzględniając wszelkie opinie i potrzeby klientów' – poinformował Michał Przybysz – Szef Projektu Internetowego w Leroy Merlin Polska.