Z początkiem marca Leroy Merlin Polska uruchomiło swój serwis internetowy prezentujący szeroki wybór porad dotyczących majsterkowania, wystroju wnętrz, ogrodu oraz materiałów budowlanych.
Z badań, przeprowadzanych na zlecenie Leroy Merlin w grudniu 2003 r. przez SMG KRC MBC wynikało, że tylko 5% klientów DIY czyli branży zwanej 'Zrób to sam’ korzysta z internetu jako źródła wiedzy na temat produktów kupowanych w marketach budowlanych.
Leroy Merlin postawiło jednak na rozwój tego aspektu. 'Głęboko wierzymy, że internet w Polsce nadal będzie rozwijał się dynamicznie, a zwyczaje związane z korzystaniem z sieci będą zmierzać w kierunku całkowitego wykorzystania jej w różnych dziedzinach życia, włączając w to szukanie porad na temat remontów, porównanie ofert produktowych i wiele innych funkcji’ – powiedział Jerzy Majos Dyrektor Marketingu i Centrali Zakupów Leroy Merlin.
Po określeniu założeń projektu rozpoczęto szukanie długofalowego, wiarygodnego i sprawdzonego partnera, który potrafiłby działać w międzynarodowej grupie projektowej. Cechą charakterystyczną serwisu jest jego dynamika
i stała rozbudowa zawartości, uwzględniająca coraz większe oczekiwania klientów. Serwis WWW powierzono Internet Designers – agencji interaktywnej full service, która wykazała się także umiejętnością dostosowania się do proponowanej przez Leroy Merlin metodologii pracy.
W aktualnym serwisie internetowym leroymerlin.pl , jeśli ktoś dekoruje, majsterkuje, buduje lub ma ogród, znajdzie potrzebne i inspirujące porady oraz wskazówki jak dobrać produkty. Dzięki interaktywnej gazetce
z bieżącymi ofertami i promocjami łatwo zaplanować zakupy w realnym sklepie. Serwis zawiera szczegółowe informacje o wszystkich 14 hipermarketach budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin w Polsce, wraz z informacjami o oferowanych usługach.
'Serwis LeroyMerlin.pl to projekt na długie lata, który nigdy nie osiągnie etapu końca . Będziemy stale powiększać i doskonalić zawartość serwisu, uwzględniając wszelkie opinie i potrzeby klientów’ – poinformował Michał Przybysz – Szef Projektu Internetowego w Leroy Merlin Polska.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.